استکبارستیزی و اتکا نکردن به کشورهای بیگانه رمز آزادسازی خرمشهر بود
کد خبر: 3814312
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

استکبارستیزی و اتکا نکردن به کشورهای بیگانه رمز آزادسازی خرمشهر بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، پشتیبانی مردم و اتکا نکردن به کشورهای بیگانه را رمز پیروزی و آزادسازی خرمشهر خواند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، امروز، 3 خردادماه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس، گفت: 80 شهید عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از چهارمحال و بختیاری بودند که افتخاری برای این استان است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با اشاره به اینکه رزمندگان چهارمحال و بختیاری در گردان‌ها و گروهان های مختلف از نخستین فاتحین خرمشهر بودند، افزود: شهید زال یوسف پور که از فرماندهان ارشد استان در جنگ تحمیلی بود در این عملیات به شهادت رسید.
وی توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، وحدت، استکبارستیزی، پشتیبانی مردم و اتکا نکردن به کشورهای بیگانه را رمز پیروزی و آزادسازی خرمشهر خواند.
سردار اکبری با اشاره به تأکید رهبر انقلاب که «خرمشهرها در پیش است» و با توجه دادن به اینکه رزمندگان کشور در عملیات فتح خرمشهر با حداقل امکانات و توان و تجهیزات نظامی بر دشمنان فائق آمدند، اظهار کرد: باید این فتح را سرلوحه خود در مقابل فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان قرار دهیم و هرگز در مقابل آنان کوتاه نیاییم.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با بیان اینکه هفته آزادسازی خرمشهر با شعار محوری «ما پیروزیم» و برگزاری 470 برنامه در استان گرامی داشته شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و مردم در سراسر استان اجرا شدند.
وی با اشاره به اینکه مردم استان همواره در عرصه‌های مختلف برقراری امنیت و آرامش و امدادرسانی پشتیبان دستگاه‌های متولی بوده‌اند، اضافه کرد: مردم استان در حوادث اخیر سیل نیز کمک‌های شایانی به مردم سیل‌زده کشور داشتند که نشان از ایثار و رشادت پایان‌ناپذیر آنان دارد.
انتهای پیام

captcha