مجلس قوانینی برای بهبود وضع اقتصاد وضع کند
کد خبر: 3814322
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

مجلس قوانینی برای بهبود وضع اقتصاد وضع کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان گفت: مجلس در شرایط فعلی و فشار اقتصادی استکبار جهانی در مورد وضعیت اقتصادی و لجام‌گسیختگی قیمت‌ها، قوانینی وضع کند که این وضعیت بهبود یابد.

مجلس قوانینی برای بهبود وضع اقتصاد وضع کندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان،  امروز، 3 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی اظهار کرد: دشمن به خوبی به قدرت کشورمان پی برده است. هرچند به فرموده رهبری دشمن در آرایش جنگی قرار دارد و ما نیز باید در مقابل آنها هشیار باشد.
وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده است، افزود: در جنگ اراده کسانی موفق و پیروز خواهند شد که اراده قوی و محکم داشته باشند. امروز باید از دشمن غافل نشویم و همه ابعاد تلاش دشمن را ارزیابی و در مورد آن دقت کنیم. باید از کشور یک صدا شنیده و همه باید وحدت و اتحاد داشته باشیم تا دشمن به هدف خود نرسد، همانطور که در ۴۰ سال گذشته نرسیده است.
امام جمعه زنجان به دستگیری از نیازمندان در شرایط اقتصادی امروز تاکید کرد و گفت: طبقه متوسط و ضعیف جامعه امروز در شرایط خوبی نیستند، در حالی که متاسفانه عده‌ای زالووار فقط به فکر خود هستند.
آیت‌‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شب‌های با عظمت قدر، گفت: باید به درستی از خیرات و برکات شب‌های قدر بهره‌مند شویم.
امام جمعه زنجان به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سال ۶۱ در عملیات فتح‌المبین ۲، گشایش‌هایی ایجاد و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک کشورمان آزاد شد.
وی با بیان اینکه هنوز هم بسیاری از کارشناسان نظامی در مورد عملیات بیت‌المقدس برای آزادی‌سازی خرمشهر در حیرت هستند، گفت: هنوز هم ابعاد مختلف شامل نحوه برنامه‌ریزی و اجرای عملیات آزادسازی خرمشهر موجب شگفتی کارشناسان جنگی است.
خطیب نماز جمعه زنجان به روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی، ایران اسلامی سه قوه دارد و انتظار داریم، مجلس در شرایط فعلی اقتصادی و فشار اقتصادی استکبار جهانی در مورد وضعیت اقتصادی و لجام گسیختگی قیمت‌ها و شرایط بد اقتصادی قوانینی وضع کنند که این وضعیت بهبود یابد.
انتهای پیام

captcha