رویداد طلوع برکت با معرفی 7 تیم برتر در نمایشگاه قرآن خاتمه یافت
کد خبر: 3814367
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶

رویداد طلوع برکت با معرفی 7 تیم برتر در نمایشگاه قرآن خاتمه یافت

گروه دانشگاه ــ اختتامیه رویداد استارت‌آپی قرآنی طلوع برکت با معرفی هفت تیم برگزیده و اهدای جوایز در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

رویداد طلوع برکت با معرفی 7 تیم برتر در نمایشگاه قرآن خاتمه یافت
به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مراسم اختتامیه و سومین روز برپایی رویداد استارت‌آپی اسلامی- قرآنی طلوع برکت از مجموعه رویداد‌های کارآفرینی جهاد دانشگاهی، سوم خردادماه، در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

این رویداد استارت‌آپی اسلامی-قرآنی در قالب محور‌های گردشگری و توریسم، هنر‌های تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، تولید محتوای چندرسانه‌ای، وب و اپلیکیشن و مد و لباس اسلامی برگزار می‌شود.

کارگاه نحوه ارائه موثر به سرمایه‌گذار با ارائه علی شهابی یکی از برنامه‌های سومین روز برپایی این رویداد بود. سپس فعالیت تیم‌ها ادامه پیدا کرد. در بخش نخست سومین روز برپایی این رویداد، تیم‌ها خود را برای ارائه نهایی و جلب نظر داوران حاضر در مرحله نهایی استارت‌آپ آماده کردند.

در این مرحله ۱۴ تیم به ارائه ایده خود پرداختند که از جمله آن‌ها می‌توان به این تیم‌ها اشاره کرد: آغوش، گفت‌وگو، خاتم، سلیم، دهکده بصیرت، طراحان، ورق ورق، نذرینه، سالم فود، پارتیزان، سی دا، مد توریسم هلپ، بن بهشت و کاغذ دیواری جادویی.

پس از ارائه ایده‌ها از سوی تیم‌ها، کار داوری آثار و اید‌ه‌های ارائه شده با حضور داورانی از اعضای مؤسسه شتاب‌دهنده شفق، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی و محمود واعظی‌نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه، آغاز شد. در نهایت پس از داوری و اعلام نظر از سوی داوران، هفت تیم به عنوان برگزیدگان این استارت‌آپ قرآنی انتخاب و معرفی شدند. سه تیم پارتیزان، خاتم و کاغذ دیواری جادویی به عنوان تیم‌های برتر معرفی شدند. این تیم‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی، امکان حضور در مرکز رشد جهاددانشگاهی را خواهند داشت. چهار تیم نذرینه، بن بهشت، طراحان و ورق ورق نیز جزو هفت تیم برتر بودند که امکان حضور در مرکز رشد را خواهند داشت.

یادآور می‌شود در روز نخست این رویداد پس از پذیرش شرکت‌کنندگان کارگاهی با موضوع مسئله‌یابی و ارائه لیلی نبی‌زاده برگزار شد و تیم‌ها کار خود را آغاز کردند. در روز دوم این رویداد، که پنجشنبه برگزار شد، کارگاه بوم کسب‌وکار و کار گروهی و اعتبارسنجی با حضور و سخنرانی محمود واعظی‌نژاد برگزار شد و تیم‌‎ها فعالیت کردند.

رویداد طلوع برکت سه روزه بود و از اول تا سوم خردادماه در بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم و به همت مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha