فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس خلق کرد
کد خبر: 3814506
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
نماینده تویسرکان:

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس خلق کرد

کانون خبرنگاران نبأ ــ محمد‌مهدی مفتح با تأکید بر اینکه رزمنگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس با فتح خرمشهر نقطه عطفی را در تاریخ دفاع مقدس آفریدند، گفت: وضعیت جبهه‌های ما با فتح خرمشهر تغییر اساسی کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مسئولان تویسرکان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر با حضور بر گلزار شهدای این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.
در ادامه این مراسم که با غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا همراه بود، مسئولان شهرستان با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با هادی مهرزاد، جانباز 50 درصد عملیات بیت‌المقدس دیدار کردند.
محمد‌مهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، عملیات بیت‌المقدس را عملیاتی غرورآفرین، بسیار بزرگ و سرنوشت‌ساز خواند و گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران یک وظیفه است که باید مورد توجه همه باشد.
وی با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس با فتح خرمشهر نقطه عطفی را  در تاریخ دفاع مقدس آفریدند، اظهار کرد: وضعیت جبهه‌های ما با فتح خرمشهر تغییر اساسی کرد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان از نظر روحیه تجلیل از ایثارگران شرایط خوبی دارد، افزود: توجه به مسئله ایثارگری در سطح شهرخوب است و اگر بعضاً،  برخی از نارسایی‌ها وجود دارد، حتماً به شهرستان مربوط نمی‌شود.
همچنین محمد دلاوری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان با اشاره به دیدار هر ساله با هادی مهرزاد، جانباز عملیات بیت‌المقدس گفت: ایشان نقش بسزایی در عملیات بیت‌المقدس داشتند و با هدیه عضوی از بدن خود به انقلاب و ولایت ادای دین کردند.
وی با بیان اینکه آزادی و امنیت امروز جامعه با جانفشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت، گفت: دیدار با جانبازان انجام وظیفه است و همه باید قدردان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم.
فاطمه صلح‌میرزایی
انتهای پیام
captcha