فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان است
کد خبر: 3814552
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان است

گروه اجتماعی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان امروز انقلاب دانست و گفت: باید در برنامه‌های متعدد این فرهنگ را به نسل سوم انقلاب یاد دهیم.

فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز چهارم خردادماه در همایش فاتحان خرمشهر با اشاره به این ایام یادآور مصائب مولی امیرالمومنین علی (ع) است، گفت: حضرت علی (ع) بزرگ مرد تاریخ است که راه عبادت، شجاعت و ایثار را به ما آموخت. ما با عبرت گرفت از صدر اسلام و الگوگیری از تاریخ ناب اسلام توانسته ایم یک تنه در مقابل کل نظام استکبار باستیم. چرا که در این چهل سال الگوی ما امام حسین (ع) و مسیر اهل بیت(ع) بوده و مدیون راهنمایی‌های پیامبر گونه رهبر انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دیروز و فرماندهان امروز همیشه باید گرامی داشته شود افزود: فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان امروز انقلاب است. باید در برنامه‌های متعدد این فرهنگ را به نسل سوم انقلاب یاد بدهیم. امروز ما با این فرهنگ و جان فشانی رزمندگان اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری ابهت شرق و غرب و پوشالی شیطان بزرگ آمریکا را شکسته ایم.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان این‌که جریان‌های صدر اسلام برای ما عبرت آموز بوده و به واسطه آن عبرت‌ها، افتخارات چهل ساله انقلاب را رقم زده‌ایم، افزود: امروز مستکبران تمامی توطئه‌ها را علیه ایران اسلامی طرح‌ریزی و اجرا کرده‌اند اما با اتکای به الگوی خود سیدالشهداء و اهل بیت(ع) در مقابل تمامی توطئه‌ها ایستاده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه، بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و فرهنگ پرافتخار و اقتدار دفاع مقدس که مملو از «ایثار، جهاد و شهادت» است را در جامعه گسترش داده و با اتکای به این فرهنگ غنی، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

انتهای پیام

captcha