مطالعه تنها راه خروج از چارچوب خشک زندگی امروزی است
کد خبر: 3814567
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

مطالعه تنها راه خروج از چارچوب خشک زندگی امروزی است

گروه فرهنگی- فرماندار قروه، با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه جامعه گفت: پناه بردن به اندیشه و مطالعه نیاز امروز جامعه برای فرار از زندگی ماشینی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، موحد امان‎اللهی، فرماندار شهرستان قروه امروز، چهارم خردادماه در جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه با تقدیر از حمایت شهرداری این شهر از کتابخانه های عمومی اظهار کرد: این نهاد در پرداخت نیم درصد بسیار خوب عمل کرده است.
وی عنوان کرد: پرداخت به موقع نیم درصد از سوی شهرداری ها به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی مطابق قانون امری مهم است و خوشبختانه شهرداری قروه در سال جاری مطلوب عمل کرده است.
فرماندار قروه، با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه جامعه بیان کرد: پناه بردن به اندیشه و مطالعه نیاز امروز جامعه برای فرار از زندگی ماشینی است.
وی عنوان کرد: تنها راه خروج از چارچوب خشک زندگی امروزی، مطالعه است و در واقع انسان با خواندن مطالب مفید می‌تواند از خستگی‌های روزمره به آرامش برسد.
امان‌اللهی با اشاره به اجرای برنامه ای در شورای اداری شهرستان با عنوان کتابخوانی، اعلام کرد: ادامه این روند برای ترویج بهتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار مهم است.
انتهای پیام

captcha