گروه‌های جهادی رسانه‌ای در گیلان تشکیل می‌شود
کد خبر: 3814638
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

گروه‌های جهادی رسانه‌ای در گیلان تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با خلق آثار فاخر در حوزه محرومیت‌زدایی می‌توانند عامل پیشرفت مناطق کم‌برخوردار باشند، تصریح کرد: تلاش داریم تا در نیمه نخست امسال گروه‌های جهادی رسانه‌ای را تشکیل دهیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه استان گیلان امروز،‌ 4 خردادماه در دیدار با جمعی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی غرب استان، اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان نقش مهمی را در محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با خلق آثار فاخر در حوزه محرومیت‌زدایی می‌توانند عامل پیشرفت مناطق کم‌برخوردار باشند، تصریح کرد: تلاش داریم تا در نیمه نخست امسال گروه‌های جهادی رسانه‌ای را تشکیل دهیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه‌ها تریبون مردم مناطق محروم شده و محرومیت‌زدایی این مناطق را مطالبه می‌کنند تا مانند همیشه پل ارتباطی مردم و مسئولان باشند.

پارسا با اشاره به نحوه ثبت‌نام خبرنگاران در گروه‌های جهادی،‌ یادآور شد: علاقمندان با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان یا کانون‌های شهرستانی بسیج رسانه می‌توانند در گروه‌های مذکور ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فاخر، ارزشمند و انقلابی رسانه‌ها را رصد می‌کنیم، گفت: خبرنگاران فعال در حوزه محرومیت‌زدایی شناسایی و تکریم می‌شوند.

رئیس بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: برای تقویت و تعمیق فعالیت‌های معنوی خبرنگاران تلاش کرده و در همین راستا برنامه‌های متعددی برای امسال تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام

captcha