راهپیمایی روز جهانی قدس خط بطلانی بر طرح عقیم معامله قرن است
کد خبر: 3814697
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
آیت‌الله کعبی:

راهپیمایی روز جهانی قدس خط بطلانی بر طرح عقیم معامله قرن است

گروه سیاسی ــ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رو به زوال بودن رژیم کودک‌کش و نامشروع صهیونیستی، گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در جغرافیای جهان اسلام و سایر نقاط جهان خط بطلانی بر طرح عقیم معامله قرن است و افشاکننده چهره واقعی حامیان عربی ـ اسلامی رژیم صهیونیستی قلمداد می‌شود.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به ویژه تقارن آن با افزایش تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد طرح «معامله قرن» گفت: جبهه مقاومت در برابر جبهه رذالت، خباثت و استکبار و مزدوران منطقه‌ای آنها، که نماد ذلت عربی و اسلامی هستند، پیروزی‌های گسترده و پی در پی به دست آورده که نمونه آن در غزه، لبنان، سوریه و عراق در برابر داعشی‌ها و انصارالله یمن در مقابل عربستان است.

نگرانی از امنیت اسرائیل؛ دلیل اصلی عربده‌کشی‌های آمریکا

وی با بیان اینکه این پیروزی‌ها طرح «معامله قرن» را به شکست کشانیده و آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه به استیصال کشیده شده‌اند و ضربه‌های سنگینی به آنها وارد شده است، گفت: لشگرکشی و عربده‌کشی آمریکا در منطقه برای ایجاد رعب و وحشت به ویژه در ایران، به عنوان پرچمدار اصلی محور مقاومت و به تبع آن متحدان ایران در جبهه مقاومت بوده است، تا با تسلیم شدن ایران و نشستن پای میز مذاکره، سایر اعضای محور مقاومت نیز دچار انفعال شوند و در ادامه بتوانند با خیال راحت‌تری به سمت تحقق طرح معامله قرن حرکت کنند.

آیت‌الله کعبی اظهار کرد: به تدریج وقتی آمریکایی‌ها با انسجام درونی و اجماع ملی در ایران روبرو شدند و استراتژی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «نه جنگ، نه مذاکره» به یکصدایی در میان ملت و مسئولان منجر شد، از مواضع خود عقب‌نشینی کردند و گفتند به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اینها نشانه این است که به سال‌های زوال و نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم و این لفاظی‌های توخالی و هیاهوها و سروصداها بیانگر خالی بودن دست آنها در صحنه عمل است.

نزدیک شدن صهیونیست‌ها به نابودی با حضور در راهپیمایی روز قدس

وی با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده، گفت: از زمان بیان این وعده و هر سال که ملت ایران و امت اسلام در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه و گسترده پیدا می‌کند و موضوع فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را به عنوان موضوع اول جهان اسلام فریاد می‌زند، به نابودی این رژیم کودک‌کش و نامشروع نزدیک‌تر می‌شویم.

آیت‌الله کعبی تأکید کرد: بخش عمده تلاش‌ و تقلای آمریکا برای مقابله با ایران و محور مقاومت نیز به خاطر نگرانی از امنیت اسرائیل است و طرح معامله قرن نیز فقط یک کار تبلیغاتی و برای روحیه دادن به این رژیم رو به زوال و جعلی است که، جز آمریکا و رژیم‌های مرتجع منطقه، جهان اسلام با آن مخالف است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: لذا برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در جغرافیای جهان اسلام و سایر نقاط جهان خط بطلانی بر طرح عقیم معامله قرن است و افشاکننده چهره واقعی حامیان عربی اسلامی رژیم صهیونیستی قلمداد می‌شود.

گفت‌وگو از مهدی مخبری

انتهای پیام

captcha