روز قدس نماد انسجام جهان اسلام برابر رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 3814724
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

روز قدس نماد انسجام جهان اسلام برابر رژیم صهیونیستی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه فردیس روز قدس را نماد انسجام جهان اسلام برابر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این روز اختصاص به قدس و فلسطین ندارد و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.

روز قدس نماد انسجام جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به گذشت هفت دهه از اشغال قدس شریف به دست رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ بار دیگر نادانی رئیس جمهور آمریکا را به اثبات رساند و مقاومت و مجاهدت مردم مظلوم فلسطین با تکیه بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و همه آزادی‌خواهان جهان اجازه نداد سایر کشورها در این موضوع با آمریکا همگام شوند.
وی شرایط منطقه خاورمیانه را بسیار حساس دانست و بیان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر و گسترده‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری یک ضرورت انسانی و یک وظیفه دینی و اسلامی است.
امام جمعه فردیس با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام موجب ترس و وحشت دشمنان شده است، گفت: راهپیمایی روز قدس امسال حساس‌تر از تمامی سال‌های گذشته خواهد بود و لذا حضور گسترده مردم را می‌طلبد.
ایمانی‌ روز قدس را نماد انسجام جهان اسلام ‌برابر رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: این روز اختصاص به قدس و فلسطین ندارد و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.
امام جمعه فردیس اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» خواست توجه مسلمانان را به مسئله قدس و فلسطین جلب کند و جنایت‌های رژیم صهیونستی علیه ملت مظلوم فلسطین را آشکار سازد.
وی در پایان به تلاش دشمنان اسلام و نظام در کمرنگ کردن مراسم روز جهانی قدس اشاره کرد و متذکر شد:‌ همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha