وحدت نیروهای مسلح؛ رمز موفقیت ایران در دفاع مقدس
کد خبر: 3814738
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

وحدت نیروهای مسلح؛ رمز موفقیت ایران در دفاع مقدس

گروه اجتماعی ــ معاون اجرایی سپاه فجر فارس، وحدت نیروهای مسلح را رمز موفقیت ایران در عملیات بیت‌المقدس و همچنین دوران دفاع مقدس دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، قاسم علیپور، معاون اجرایی سپاه فجر فارس، عصر دیروز، ٤ خرداد‌ماه در شورای اداری شهرستان شیراز به عملیات آزادسازی خرمشهر در آن مقطع حساس تاریخی كشور اشاره كرد و گفت: خرمشهر یك اهمیت استراتژیكی بالایی برای دشمن داشت و تمركز زیادی بر تصرف آن كرده بود.
وی با بیان اینكه تمام امكانات سنگین مهندسی برای اینكه این برگ برنده برای صدام بماند در خرمشهر مستقر شده بود، گفت: زمان كوتاهی بین عملیات فتح المبین تا بیت‌المقدس وجود داشت.
معاون اجرایی سپاه فجر فارس با تصریح اینكه این عملیات از ١٠ اردیبهشت تا چهارم خرداد ٦١ ادامه داشت، ادامه داد: در همین عملیات و در اوج اشراف دشمن، پل كارون زده شد، دو لشكر عراق به طور كامل منهدم شد و ١٩ هزار نفر اسیر شدند.
علیپور، عملیات بیت‌المقدس را مطلعی در دفاع مقدس دانست كه موجب خودباوری شد، دستاورد اصلی این جنگ تمام عیار را اوج اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وحدت بین نیروهای مسلح، رمز پیروزی این عملیات و دفاع مقدس شد.
وی همچنین با اشاره به هشت جنگی كه دشمن از ابتدای انقلاب تاكنون بر جمهوری اسلامی ایران جهت اعمال فشار بر نظام و مردم وارد كرده است، گفت: جنگ دیپلماسی به بهانه انزوای ایران، جنگ شناختی و نرم جهت تغییر نگرش، جنگ اطلاعاتی با ایجاد شبكه همكار، جنگ سیاسی برای ایجاد آشوب و دوگانگی، جنگ سایبری و ایجاد اختلال در ارتباطات، جنگ نامنظم برای بی ثبات‌سازی و معتبرسازی جنگ با تهدید نظامی و جنگ اقتصادی از طریق اعمال تحریم از جمله این‌هاست كه از همه آن‌ها سربلند عبور كرده‌ایم اما در این جنگ پایانی و اقتصادی ما خود را شكننده نشان داده‌ایم و همین امر دشمن را امیدوار به ادامه كرده است كه نیاز است قدری دقت بیشتری كنیم.
انتهای پیام

captcha