مدیران هزینه‌های ناشی از جنگ اقتصادی را به حداقل برسانند
کد خبر: 3814752
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

مدیران هزینه‌های ناشی از جنگ اقتصادی را به حداقل برسانند

گروه اجتماعی ــ فرماندار شیراز با تأكید بر اینكه رمز مقابله با دشمنان هوشیاری مردم و تدبیر و تلاش مسئولان است، گفت: مدیران باید با تلاش و تدبیر هزینه‌های ایجاد شده ناشی از جنگ اقتصادی برای اقشار محروم جامعه را به حداقل برسانند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا امیری، فرماندار شیراز عصر دیروز، ٤ خردادماه در شورای اداری این شهرستان به وضعیت فعلی كشور اشاره كرد و با بیان اینكه دشمن از ابتدای انقلاب تاكنون برای ما رجزخوانی كرده است اما به همت و ایستادگی مردم در سایه داعیانه رهبر معظم انقلاب هر بار نقش بر آب شده‌اند، گفت: چنگیزها و اسكندرها در طول تاریخ خوراك مار و ملخ شدند و حتی از قلمرو آن‌ها نام و نشانی وجود ندارد.
امیری با بیان اینكه حماسه خرمشهر نشان داد برای اینكه ایران، ایران بماند حاضریم برای هر وجب خاك كشور، صدها شهید و جانباز تقدیم شوند، گفت: در سایه وحدت و همدلی باید از موقعیت خاص كنونی عبور کنیم.
فرماندار شیراز ادامه داد: دشمن بارها اعلام كرده كه كاری می‌كنیم تا جمهوری اسلامی به زانو در بیاید اما برای اینكه این آرزو را به گور ببرند به هشیاری مردم و تدبیر و تلاش مسئولان نیاز داریم.
امیری تأكید كرد كه مدیران باید با تلاش و تدبیر هزینه‌های ایجاد شده ناشی از جنگ اقتصادی برای اقشار محروم جامعه را به حداقل برسانند.
وی اظهار كرد: اجماع جهانی دشمن در مقاطع مختلف توسط با رسانه‌هایی كه در اختیار دارد تلاش كرده تا علیه جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی كنند كه رمز عبور از آن، ایستادگی و تدبیر مسئولان است.
فرماندار شیراز در بخشی از سخنانش به موضوع آتش‌سوزی و پیشگیری از حادث شدن حوادث ناشی از این مهم در فصل تابستان هم اشاره كرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی و لشكری باید براساس قانون در بحران‌ها در صورت آتش‌سوزی به بحث پیشگیری و اطفاء حریق ورود كنند.
امیری با تأكید بر اینكه برنامه ما باید این باشد كه در یك برنامه زمانی مشخص آتش‌سوزی‌ها كنترل و به صفر نیل یابد و افزود: اگر امسال آتش‌سوزی‌ها افزایش داشته باشد نسبت به سال‌های قبل قابل پذیرش نیست.
فرماندار شیراز به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم اشاره كرد و گفت: كه با تبلیغات زود هنگام داوطلبینی كه قصد ورود به انتخابات دارند، برخورد خواهیم كرد.
امیری در ادامه به در پیش رو بودن روز قدس و ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی امسال اشاره كرد و گفت: مناسبت‌های انقلابی، ملی و مذهبی متعلق به همه اقشار مردم، حاكمیت و دولت است و روز قدس نمادی از یاری‌گری جمهوری اسلامی از ملت‌های مظلوم است.
وی همچنین با طرح این موضوع كه شیراز در شاخص‌های عمرانی نسبت به سایر شهرستان فارس پایین‌تر است، گفت: زرق و برق شیراز موجب شده كه برخی تصور كنند همه امكانات فارس در این كلان‌شهر مستقر شده در حالی كه در برخی سرانه‌ها نسبت به سایر شهرستان‌ها پایین‌تر است.
انتهای پیام

captcha