قدردانی از کمک‌های انسان دوستانه مردم هند به سیل‌زدگان کشور
کد خبر: 3814768
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
رئیس جامعه المصطفی در پیامی؛

قدردانی از کمک‌های انسان دوستانه مردم هند به سیل‌زدگان کشور

گروه حوزه‌های علمیه - رئیس جامعه المصطفی، با صدور پیامی، از همراهی و همدلی مردم و دانش‌آموختگان جامعه المصطفی در هند برای کمک به سیل‌زدگان ایران تشکر کرد.

به گزارش ایکنا، متن پیام رئیس المصطفی که نسخه‌ای از آن امروز در اختیار ایکنا قرار گرفت، بدین شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
از سنت‌های الهی، ابتلا و آزمون‌هایی است که عبور از آنها، تنها در سایه‌سار صبر و تعاون و همکاری میسر می‌شود. در آموزه‌های اسلامی، حکمت‌هایی برای این سنت بیان شده که از جمله آنها، آزمون دیگر انسان‌هاست تا معلوم شود تا چه اندازه در مصیبت‌ها و مشکلات به یاری و دادرسی همنوعان خود می‌شتابند و در سیر تقوای الهی تعاون و همکاری می‌کنند.
امروز جهانیان شاهد همدلی و همکاری بخش قابل توجهی از مردم هند به سیل‌زدگان ایرانی در شرایطی بودند که تحریم‌های غیرقانونی حتی نسبت به کمک‌‌های انسان‌دوستانه علیه مردم ایران اعمال می‌‌شود.
این‌جانب به عنوان عضوی کوچک از ملت شریف ایران، از همه انسان‌های نوع‌دوست، به ویژه مردم هند و دانش‌آموختگان عزیز المصطفی، که در تحقق این حرکت انسانی نقش اساسی داشتند و از نمایندگی جامعةالمصطفی‌العالمیة در آن کشور، صمیمانه سپاس‌گزاری می‌نمایم.
توفیق و سربلندی را برای همه کسانی که در این امر مشارکت نمودند و دوام و تعمیق دوستی و برادری میان دو ملت ایران و هند را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha