۱۴ مسجد در همدان میزبان ۳ هزار معتکف
کد خبر: 3814805
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
همزمان با دهه پایانی ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

۱۴ مسجد در همدان میزبان ۳ هزار معتکف

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان بیان اینکه ۱۴ مسجد در سطح استان میزبان معتکفان دهه پایانی ماه مبارک رمضان خواهد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

14 مسجد در همدان میزبان 3 هزار معتکفمهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اعتکاف می‌تواند تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی ـ تربیتی در حوزه خودسازی باشد.
وی با بیان اینکه 14 مسجد در سطح استان میزبان معتکفان دهه پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود، افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۳ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.
صلواتیان با اشاره به اینکه اعتکاف ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر همدان در سه نوبت سه روزه برگزار می‌شود، بیان کرد: اعتکاف در همدان در سه مرحله در روزهای «۲۱، ۲۲، ۲۳» و «۲۴، ۲۵، ۲۶» و «۲۷، ۲۸، ۲۹» برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اعتکاف گروه دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شده است، ابراز کرد: مناطق پیش بینی شده برای اعتکاف دهه پایانی ماه رمضان، 3 منطقه در همدان، 4 منطقه در کبودرآهنگ، 2 منطقه در ملایر، 1 منطقه در رزن، 2 منطقه در تویسرکان و 2 منطقه در شهرستان بهار است.
مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای این مراسم دعوت شده است، گفت: ختم صلوات، عصر با شهدا، ختم قرآن، مناجات شب و شبهای احیا، از برنامه‌های اعتکاف سال جاری است.
صلواتیان در پایان گفت: محافل انس، پاسخ به شبهات و احکام، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تاریخ اسلام و تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اعتکاف است.
انتهای پیام

captcha