فیلم سینمایی بر اساس زندگی شهید بروجردی تولید می‌شود
کد خبر: 3814884
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
جواد نوروزبیگی اعلام کرد:

فیلم سینمایی بر اساس زندگی شهید بروجردی تولید می‌شود

گروه هنر ــ تهیه‌کننده سینما خبر داد که به زودی فیلم سینمایی زندگی شهید محمد بروجردی را جلوی دوربین می‌برد. این کار قرار است یکی از آثار فاخر سینمای دفاع مقدس باشد.

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایکنا اعلام کرد: درصدد هستم به زودی زندگی شهید محمد بروجردی را در قالب یک فیلم سینمایی جلوی دوربین ببرم. این فیلم که قرار است در ژانر دفاع مقدس تولید شود، بخش‌هایی از زندگی این سردار جنگ را روایت خواهد کرد.
وی افزود: هم‌اکنون در حال مذاکره با نهاد‌های مختلف هستیم تا پیش‌تولید این کار را با قدرت آغاز کنیم، چون این پروژه قرار است یکی از کار‌های فاخر سینمای دفاع مقدس باشد، البته بسیار امیدواریم که الطاف این شهید شامل این فیلم شود تا ما به زودی شاهد کلید خوردن این کار باشیم.
این تهیه‌کننده ادامه داد: با نهاد‌های مختلف در حال مذاکره هستیم تا بودجه تولید این کار تأمین شود. برای رسیدن به این خواسته هم با سختی‌های بسیاری رو‌به‌رو هستیم، زیرا در شرایط فعلی بیشتر سازمان‌های دولتی دوست دارند، هزینه‌های فرهنگی خود را در سینما سرمایه‌گذاری نکنند، درصورتی‌که سرمایه در هنر هفتم هیچ‌گاه زیان‌آور نخواهد بود.
نوروزبیگی در پایان تأکید کرد: هنوز کارگردان این کار انتخاب نشده، اما مطمئناً از حضور سینماگری بهره خواهیم بود که این ژانر را خوب درک کرده باشد. درباره زمان آغاز پروژه هم باید بگویم تمام تلاش این است که طی دو ماه آینده فیلم را جلوی دوربین ببریم.
انتهای پیام
captcha