امر به معروف موجب سالم‌سازی جامعه می‌شود
کد خبر: 3814900
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

امر به معروف موجب سالم‌سازی جامعه می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم‌سازی جامعه و افراد برای زندگی بهتر در جامعه‌ای سالم باید به این فریضه عمل کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 5 خرداد در نشست مسئولان اتحادیه‌ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان اظهار کرد: خانواده حتی در بزرگسالی فرزندان را از مواردی نهی و امر به کارهایی می‌کنند و این همان امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم‌سازی جامعه و افراد برای زندگی بهتر در جامعه‌ای سالم باید به این فریضه دینی چیزی جزء همین حرف نیست که همه مراقب سالم مانده جامعه‌ای که خود در آن زندگی می‌کنند باشند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره از پیشگامان در بحث امر به معروف و نهی از منکر بوده‌اند و فضاسازی شهر در ماه‌های رمضان و محرم به صورت خودجوش توسط این افراد انجام می‌گرفته و هم اکنون نیز می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: در ماه رمضان نیز اصناف و بازیاران وظیفه دارند که مراقب حفظ شئونات این ماه مبارک باشند و با فضاسازی صحیح این ماه مبارک را گرامی بدارند.
انتهای پیام

captcha