طرح «منهاج و قیام» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3814913
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

طرح «منهاج و قیام» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر اینکه کلیه اقدامات ستاد اقامه نماز در سه محور آموزشی، فرهنگی و نظارت انجام می‌گیرد، از برگزاری طرح «منهاج» و طرح «قیام» خبر داد و گفت: این طرح برای کلیه افراد جامعه و روستاییان محروم در نظرگرفته‌ شده است.

طرح «منهاج و قیام» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا ازهمدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم رییس ستاد اقامه نماز، امروز 5 خردادماه در اولین شورای اقامه نماز در سال ۹۸،بیان کرد: سال گذشته در اجلاس نماز در سمنان مقام معظم رهبری پیام مهمی را بیان کردند و یکی از مهمترین پیام‌های ایشان نماز در مبحث آموزش و پرورش بود و فرمودند که باید به این جنبه بیشتر توجه شود.
وی افزود: درخواست تشکیل اجلاس‌های دانش‌آموزی با محوریت فرمانداری‌ها را داریم که در این رابطه مساعدت همه دستگاه‌ها را نیاز داریم.

حسنی حلم یادآور شد: اقامه تنها خواندن نماز نیست بلکه بسترسازی و ایجاد زمینه های مناسب است؛ بسترسازی و زمینه سازی حاکمیت می تواند خوبی ها را ترویج دهد اگر نماز به درستی در جامعه برپا شود.
رییس ستاد اقامه نماز عنوان کرد: پیشنهاد جشنواره ملی و هنری با عنوان نماز  درصورت شکل‌گیری در موضوعات پویانمایی، سرود، داستان نویسی، شعر و وبلاگ‌نویسی در حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزان اقدام خوبی خواهد بود.
وی ادامه داد: طرح سجاده برای نخستین بار برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز شکل گرفته که همه موارد از طریق همین طرح ارسال خواهد شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: تقدیر از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز، طرح بومی‌سازی توافقنامه‌ها و تشکیل کارگروه وضعیت نمازخانه‌های‌بین راهی از جمله مواردی است که باید در این سال اجرایی شود.
حسنی حلم با تاکید بر اینکه کلیه اقدامات ستاد اقامه نماز در سه محور آموزشی، فرهنگی و نظارت انجام می‌گیرد، عنوان کرد: برای کلیه افراد جامعه طرح منهاج و طرح قیام را برای روستاییان محروم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha