اجرای طرح «بوسه‌ای بر آسمان» در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
کد خبر: 3815498
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

اجرای طرح «بوسه‌ای بر آسمان» در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

گروه فرهنگی ــ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری آذربایجان غربی از اجرای طرح «بوسه‌ای بر آسمان» در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای تربیت کادر آموزشی نماز در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح «بوسه‌ای بر آسمان» در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری طرح «بوسه‌ای بر آسمان» در کانون‌های مساجد استان، اظهار کرد: طرح «بوسه‌ای بر آسمان» در رابطه با نماز، ترویج فرهنگ نماز و تربیت کادر آموزشی نماز در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار خواهد شد و ۲۰ مربی در این طرح آموزش می‌بینند.
وی با اشاره به برنامه‌های عید فطر در کانون‌های مساجد استان خاطرنشان کرد: شرکت اعضای کانون‌ها در نماز عید فطر و همچنین برگزاری کلاس با موضوعات احکام فطریه برای آشنایی اعضا با این احکام نیز از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد برای عید فطر به‌شمار می‌رود.
بیگی افزود: برگزاری دورهمی قرآن، احکام و همچنین برگزاری حلقه‌های فرهیختگی با هدف ترویج کتابخوانی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام ماه مبارک رمضان بوده که طی این طرح یک کتاب معرفی شده و اعضای کانون‌های مساجد در رابطه با آن مباحثه می‌کنند.
انتهای پیام

captcha