جدیدترین اثر گروه تواشیح «طارق» تبریز رونمایی شد
کد خبر: 3815545
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

جدیدترین اثر گروه تواشیح «طارق» تبریز رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جدیدترین اثر گروه بین‌المللی تواشیح «طارق» تبریز با عنوان «نورالهلال» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان رونمایی و اجرا شد.

جدیدترین اثر گروه تواشیح «طارق» تبریز رونمایی شد+فیلمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جدیدترین اثر گروه همخوانی و تواشیح طارق تبریز، شب گذشته، 7 خردادماه همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رونمایی شد.

سیدمحمدحسین بلاغی، مسئول گروه بین‌المللی همخوانی و مدیحه‌سرائی طارق تبریز، در این مراسم گفت: این اثر حاوی 8 قطعه با موضوع مناجات و شهادت حضرت علی(ع) است که در مدت 2 سال آماده شده است.

نام این اثر، نورالهلال است که با مدیحه سرایی سیدمحمدحسین بلاغی، میثم ناعمی، مهدی محمدزاده، اکبر شوقی، ناصر بخت‌آور، مهدی محمدی و سعید زارعان، کارگردانی سیدمحمدامین بهکار و آهنگسازی میثم ناعمی و سیدمحمدحسین بلاغی تهیه و تولید شده است.

گفتنی است گروه بین‌المللی همخوانی و مدیحه‌سرایی طارق تبریز شب گذشته هفتم خردادماه در محفل انس با قرآن در امام‌زاده سیدابراهیم(ع) تبریز یک قطعه از این اثر را به طور زنده اجرا کردند و بعد از اجرای این قطعه این اثر ارزشمند با حضور مسئولین حاضر رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha