روز قدس؛ روز جلوه حقیقی اتحاد و انسجام جهان اسلام است
کد خبر: 3816149
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴

روز قدس؛ روز جلوه حقیقی اتحاد و انسجام جهان اسلام است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیجار با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد جهان اسلام است، گفت: در این روز جلوه حقیقی اتحاد و انسجام جهان اسلام به رخ دشمنان کشیده می‌شود و روز قدس اگر چه برای مسلمانان یک مسئله اسلامی است اما برای تمام آزادی‌خواهان جهان یک مسئله انسانی محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان سعید شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیجار امروز، ۱۰ خردادماه در راهپیمایی روز قدس شهر بیجار، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی در سال ۵۷ به ملت های مسلمان عزت بخشید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی شکوهمند و رهبری های پیامبر گونه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجبات وحدت هر چه بیشتر کشور های اسلامی را فراهم کرد.
وی افزود: در سال های اخیر با رهبری های مقام معظم رهبری زمینه های فروپاشی رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته بیشتر شده است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیجار با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد جهان اسلام است، گفت: در این روز جلوه حقیقی اتحاد و انسجام جهان اسلام به رخ دشمنان کشیده می‌شود و روز قدس اگر چه برای مسلمانان یک مسئله اسلامی است اما برای تمام آزادی‌خواهان جهان یک مسئله انسانی محسوب می‌شود.
وی با اعلام اینکه روز قدس روز نه گفتن به معامله قرن است، عنوان کرد: این معامله قرن به نفع نیروهای فلسطینی، به نفع کشورهای منطقه و مسلمانان به معجزه قرن تبدیل خواهد شد و این معجزه چیزی جز فروپاشی رژیم صهیونسیتی نخواهند بود.
شعبانی با ذکر اینکه روز قدس در کشور ما دارای پیام های جهانی است ، ادامه داد: در این روز اعلام می کنیم هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهیم رفت، به دین مبین اسلام پایبند خواهیم بود و به قبله اول مسلمانان احترام خواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد رژیم صهیونیستی و هم پیمانان خود بتوانند اتحاد جهان اسلام را خدشه‌دار کنند.
وی با بیان اینکه تمامی موانع که در راه مسیر تحقق طرح معامله قرن وجود دارد به نفع جبهه مقاومت است، یادآور شد: این مقاومت‌ها، ایستادگی‌های، فداکاری‌ها، روحیه جهادی که در منطقه خاومیانه و کشورهای اسلامی شکل گرفته است مرهون صدور گفتمان انقلاب اسلامی ایران است و این را باید قدر بدانیم.
انتهای پیام

captcha