قاری سنندجی مرتل برتر مسابقات قرآن امارات شد+فیلم
کد خبر: 3816223
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
با کسب رتبه نخست مسابقات قرآن اینستاگرامی «التحبیر»؛

قاری سنندجی مرتل برتر مسابقات قرآن امارات شد+فیلم

کانون خبرنگاران نبأ ــ محمدامین اسدی، قاری ممتاز ایرانی اهل سنندج استان کردستان مقام نخست رشته ترتیل پنجمین دوره مسابقات قرآنی جایزه «التحبیر» امارات را که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام در ابوظبی برگزار شد، از آن خود کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ‌؛ مسابقات «التحبیر» به معنای قرائت خوش‌آهنگ قرآن تحت نظارت سیف بن‌زائد آل‌ نهیان، نایب‌رئیس شورای وزیران و وزیر کشور امارات که امسال برای پنجمین سال متوالی از آغاز ماه مبارک رمضان اجرا شد؛ 15 این ماه به کار خود پایان داد و در نهایت با برگزاری آیین اختتامیه در ابوظبی از برگزیدگان رشته‌های مختلف این رقابت تجلیل کرد.

قاری سنندجی رتبه نخست مسابقات قرآن اینستاگرامی امارات را کسب کرد

شرکت‌کنندگان در این مسابقات از امارات و دیگر کشورهای جهان ویدئوهای کوتاهی از قرائت خود را به حساب اینستاگرام @TahbeerQuran ارسال کرده بودند.
هزاران نفر در سنین مختلف 5 تا 40 ساله از بیش از ۱۵ کشور از جمله امارات، مصر، اندونزی، عربستان، میانمار، آمریکا، پاکستان، افغانستان، عراق، اردن و فلسطین در سه بخش شهروندان اماراتی، دیگر ملیات و صاحبان مشاغل و اصناف در این رقابت شرکت کردند.

قاری سنندجی رتبه نخست مسابقات قرآن اینستاگرامی امارات را کسب کرد
در این مسابقات داوران معیارهای مختلفی را از جمله آهنگ، دقت تلفظ حروف و حفظ آیات را در نظر گرفته و نفرات اول تا سوم را از سه گروه آقایان، بانوان و کودکان انتخاب کردند.

قاری سنندجی رتبه نخست مسابقات قرآن اینستاگرامی امارات را کسب کرد
بر اساس این گزارش نفر اول 30 هزار درهم، نفر دوم 20 هزار و نفر سوم 10 هزار درهم امارات را از آن خود کرد.
این مسابقات، به گفته مسئولان آن، با هدف ترغیب مسلمانان به حفظ قرآن کریم و معرفی پیام حقیقی اسلام در صلح و اعتدال به جهان برگزار شده است.

فیلم تجلیل از محمد امین اسدی در مسابقات قرآن التحبیر را در زیر ببنید!

قاری ممتاز سنندجی را بیشتر بشناسید!

محمد قاسمی 

انتهای پیام

captcha