اندیشه‌های سیاسی ـ معنوی امام(ره) موجب رشد بینش مردم شد
کد خبر: 3816249
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

اندیشه‌های سیاسی ـ معنوی امام(ره) موجب رشد بینش مردم شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سیاهکل گفت: انقلاب اسلامی ایران با انتقال مفاهیم و اندیشه‌های سیاسی ـ معنوی حضرت امام(ره) موجب رشد بینش مردم و اقتدار ایران در تمامی عرصه‌ها بین‌المللی شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمود صوفی، فرماندار شهرستان سیاهکل، امروز، 11 خردادماه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان، به تبیین ابعاد مختلف  شخصیت معمار کبیر انقلاب پرداخت و اظهار کرد: امام راحل از معدود رهبران دنیای معاصر است که شخصیتی سیاسی و دینی و عرفانی دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ارائه نظریه ولایت فقیه جهان را از یک‌جانبه‌گرایی و تک‌قطبی بودن خارج کرد، گفت: نظریه ولایت فقیه زمانی مطرح شد که نظام سوسیالیستی شرق از هم پاشیده بود و نظریه‌پردازان دنیای غرب در حال طراحی نظام تک‌قطبی تحت عنوان «نظم نوین جهانی» در افکار عمومی بودند.

فرماندار سیاهکل تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با درایت بالای خود به تبیین اصل مترقی ولایت فقیه پرداخت و در 22 بهمن سال 57 با این نظریه انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و امروز این اصل مترقی تحت رهبری مقام معظم رهبری توانسته پس از گذشت چهل سال کشور رااز توطئه‌هایی که استکبار جهانی برای ما ایجاد می‌کند به سلامت عبور دهد.

صوفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با انتقال مفاهیم و اندیشه‌های سیاسی و معنوی حضرت امام موجب رشد بینش مردم و اقتدار ایران در تمامی عرصه‌ها بین‌المللی شد،‌ خاطرنشان کرد: احیای اسلام، بیان نظریه ولایت فقیه، مردم‌داری، ایجاد خودباوری و رشد و سازندگی جامعه همراه با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر استعدادهای درخشان کشور از جمله اقدامات که به برکت اندیشه امام فراگیر شد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد، گفت: با یاری خداوند منان و به برکت خون شهدا و تحت فرامین و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در دهه پنجم انقلاب شاهد شکست سنگین دشمنان نظام اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha