سیاست دولت انتصاب جوانان و بانوان است
کد خبر: 3816341
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

سیاست دولت انتصاب جوانان و بانوان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه سیاست دولت و وزارت کشور انتصاب جوانان و بانوان است، بر لزوم اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معان توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 11 خردادماه در جمع مدیران، کارشناسان و کارمندان این حوزه احقاق حق مردم را فلسفه وجودی خدمت دانست و گفت: خدمت‌گزاری به مردم امری رضایت‌بخش است.
وی با تأكید بر اینكه باید برای رفع مشکلات و بهبود شرایط مردم تلاش کنیم، افزود: اگر نتوانیم مشکلات را به صورت کامل رفع کنیم باید در راستای کاهش آن‌ها گام برداریم.
قاسم‌پور با بیان اینکه نظارت و هدایت دستگاه‌های بیرونی نیازمند تلاش جهادی است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است نیز بر نگاه جهادی و انقلابی تاکید شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه زمان مدیریت اندک است بر لزوم استفاده از لحظه لحظه فرصت‌ها برای خدمتگزاری به مردم تاکید و بیان کرد: بی تردید ایجاد فضای مناسب برای شنیده شدن پیشنهادات و انتقادات شناسایی مشکلات و رفع آنها را تسهیل خواهد کرد.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به قانون و اقدام در چارچوب‌های قانونی، از کارکنان خواست، همواره انجام دادن امور را بر اساس برنامه پیگیری و به‌دنبال حل مشکل مردم باشند.
قاسم‌پور با اشاره به اینکه سیاست دولت و وزارت کشو انتصاب جوانان و بانوان است، بر لزوم اختصاص 30 درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان تاکید کرد.
وی همچنین اظهار کرد : تشکیل شورای مشورتی کارمندان و کارکنان در جهت بهبود وضعیت معیشت و مشکلات در دستور کار قرار دارد.
به اعتقاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تفویض اختیارات مدیریتی به شهرستان‌ها می‌تواند در کاهش فشار به نیروها و افزایش راندمان موثر باشد.
قاسم‌پور همچنین بر حفظ کرامت و شرافت کارکنان و ارباب رجوع تأکید كرد و افزود: با آغاز به کار معاونت توسعه مدیریت و منابع شاهد توجه بیشتر به امور رفاهی کارکنان و پیگیری مطالبات آن‌ها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مردم و همکاران انتظار دارند با تشکیل این معاونت جدید در وضعیت اداری، مالی و برنامه‌ریزی تغییر و تحول مشاهده کنند، ابراز امیدواری کرد: با ترویج فرهنگ کار و تلاش و توجه به محورهایی همچون خدمت‌رسانی و حفظ کرامت انسانی تحقق این مهم امکان‌پذیر باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین بر لزوم کاهش نیروهای مامور به خدمت و توجه به نیروهای درون سازمان در انتصاب و ارتقا کارمندان تاکید کرد.
قاسم‌پور در این جلسه به اعلام برنامه‌های مدنظر خود از جمله تلاش در جهت تقویت اخلاق اداری و فرهنگ کار و تلاش، پیگیری اجرای کامل برنامه جامع اصلاح نظام اداری، اجرای منشور حقوق شهروندی، توانمندسازی دستگاه‌ها و کارکنان، نظام مدیریت دانش، توسعه نظام پیشنهادات، شایسته‌سالاری و دانش‌گرایی و جانشین‌پروری، ارتقا شفافیت، پاسخ‌گویی، سلامت نظام اداری، نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی پرداخت.
وی همچنین با اشاره به اینکه معاونت تحت مدیریت وی در ستاد انتخابات استان وظیفه آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد، گفت: باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام برداریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در ادامه بر اهمیت توسعه الکترونیک به عنوان اصلی‌ترین اقدام دولت در راستای کاهش فساد و رانت تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه استاندار فارس همواره بر تقویت وحدت و همدلی و هم افزایی در استان و تلاش برای گره گشایی از زندگی مردم تاکید دارد، از کارکنان خواست این اصول اساسی را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای تحقق آن گام بردارند.
انتهای پیام

captcha