برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه پوستر، تصویر سازی قرآنی در سنندج
کد خبر: 3816430
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه پوستر، تصویر سازی قرآنی در سنندج

گروه فعالیت های قرآنی- کارگاه آموزشی و نمایشگاه پوستر، تصویر سازی قرآنی از برنامه های جنبی هجدهمین نمایشگاه آثار علوم قرآنی استان امروز با حضور ٣٠ هنرمند گرافیست امروز، در تالار فروردین مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، زهرا زندی، مدیر عامل تشکل های قرآن و عترت کردستان در حاشیه برگزاری این ورکشاپ آموزشی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: کارگاه آموزشی و نمایشگاه پوستر، تصویرسازی قرآنی به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی و با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان یکی از برنامه‌های جنبی هجدهمین نمایشگاه علوم قرآنی بوده که به مدت یک روز در سنندج برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی ٣٠ نفر از هنرمندان گرافیست استان در قالب ورکشاب آیات و کلمات قرآنی را تصویرسازی و تایپوگرافی می‌کنند.
زندی به اهداف برگزاری این کارگاه نیز اشاره و عنوان کرد: لبیک به منویات رهبری مبنی بر تلفیق فعالیت های قرآن در قالب زبان هنر و بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان استان در فضای قرآنی را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
وی بیان کرد: آثار که در این کارگاه آموزشی طراحی و تصویرسازی می‌شود، از امروز در قالب نمایشگاه پوستر تا پایان ماه مبارک رمضان در مجتمع فجر سنندج در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
مدیر موسسه قرآنی ستایش سنندج اعلام کرد: آثار منتخب و برگزیده این کارگاه به انتخاب هیأت داوران متشکل از شاهو غزلی، سینا زارعی و خبات نودینیان معرفی و در مراسم جشن رمضان از آنان تجلیل خواهد شد.
زندی با بیان اینکه در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهی حضور و لوح تقدیر اهدا می‌شود، یادآور شد: انجمن هنرهای تجسمی استان و دانشگاه علمی - کاربردی فرهنگ و هنر واحد سنندج در برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه پوستر، تصویرسازی قرآنی همکاری داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha