کمک ۱۸ میلیارد ریالی خیرین مشهدی برای آزادی زندانیان غیر عمد
کد خبر: 3816452
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۷

کمک ۱۸ میلیارد ریالی خیرین مشهدی برای آزادی زندانیان غیر عمد

گروه شهرستان‌ها ــ رئیس اداره فرهنگی زندان‌های خراسان رضوی گفت: در جشن گل‌ریزان سال جاری در مشهد ۱۸ میلیارد ریال توسط خیران کمک‌رسانی صورت گرفت.

کمک 18 میلیارد ریالی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمدحجت‌الاسلام محسن لزگی، رئیس اداره فرهنگی زندان‌های خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: خیران مشهدی در جشن گلریزان سال جاری 18 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بدهی زندانیان غیرعمد در خراسان رضوی 40 میلیارد تومان بود که با تامین آن حدود 600 نفر زندانی در این استان آزاد شدند، بیان کرد: برای آزادی این زندانیان 16 میلیارد تومان با گذشت شاکیان تخفیف گرفته شده و 8 میلیارد تومان توسط ستاد دیه استان پرداخت شد.
وی اضافه کرد: مابقی مبلغ یاد شده برای تأمین آزادی زندانیان غیرعمد از محل آورده مدد جویان تأمین شد.
در همین رابطه محمد بسکابادی، رئیس زندان سبزوار نیز با بیان اینکه 44 نفر با بدهی 46 میلیارد ریالی در این شهرستان در نوبت آزادی هستند، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در جشن گلریزان سبزوار 120 میلیورن ریال توسط خیران پرداخت شد.
وی عنوان کرد: در جشن گلریزان شهرستان جوین نیز 5 نفر با بدهی 326 میلیون تومانی در نوبت آزادی هستند. 35 میلیون تومان نیز توسط خیران اهدا شد، بیشتر افراد یاد شده که زندانیان غیرعمد هستند، مربوط به پرداخت نفقه و مهریه، چک و تعهدات مالی است.
بسکابادی با اشاره به کمک خیرین در طول سال اضافه کرد: امیدواریم با گذشت شاکیان و کمک ستاد دیه استان این زندانیان غیرعمد از بند آزاد شوند.
انتهای پیام

captcha