محفل «انس با قرآن» در کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد
کد خبر: 3816531
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

محفل «انس با قرآن» در کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با ماه بهار قرآن، محفل انس با قرآن کریم در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید احمدی روشن ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد.

محفل «انس با قرآن» در کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با ماه بهار قرآن محفل انس با قرآن کریم در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید احمدی روشن ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد.
در این محفل نورانی که 11 خردادماه و با استقبال مددجویان این کانون همراه بود، قاسم پرهیزکار قاری برجسته استان و مددجویی از کانون اصلاح وتربیت یزد به تلاوت آیاتی از کلام الهی پرداختند.
همچنین در برنامه‌ای دیگر محفل انس با قرآن کریم ویژه مددجویان زندان شماره ۲ یزد و فرزندان آن‌ها در جوار آستان امامزاده سیدجعفر محمد(ع) برگزار شد.
این محفل با حضور معاون دادستان و قاضی ناظر بر زندان، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان یزد، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان مرکزی یزد، کارشناس اداره بازرسی زندان‌های استان یزد و جمعی از مسئولان زندان شماره ۲ یزد برگزار شد.
در این مراسم قاریان و حافظان برجسته استان به اجرای برنامه پرداخته و در ادامه اجرای گروه تواشیح ولایت و نونهالان مدرسه قرآنی علم‌الهدی نیز از دیگر برنامه های این محفل بود.
در پایان این مراسم از فرزندان مددجویان فعال در زمینه‌های قرآنی و همچنین مددجویان حافظ قرآن در رشته‌های مختلف توسط مسئولان با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود دشتکیان معاون دادستان و قاظی ناظر بر زندان با حضور در این محفل قرآنی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این مراسم به کلیه مددجویان حاضر در این برنامه ۳ روز مرخصی تشویقی اعطا کرد.

انتهای پیام

captcha