رونمایی از ۳ پروژه ارتباطی در حوزه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه
کد خبر: 3816628
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

رونمایی از ۳ پروژه ارتباطی در حوزه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه

گروه سلامت ــ در پی تفاهم‌نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعیت هلال احمر از سه پروژه ارتباطی در حوزه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه رونمایی شد.

رونمایی از ۳ پروژه ارتباطی در حوزه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه با حضور وزیر ارتباطاتبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ صبح امروز،‌ ۱۲ خردادماه، در نشست همکاری‌های دو جانبه هلال‌احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس و دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و مدیران و مسئولان دو مجموعه در سازمان امداد و نجات، از سه پروژه ارتباطی سامانه سورنتا، سامانه ارتباطی #۱۱۲* و سیستم‌های ارتباط دیجیتالی در ۱۷ استان کشور رونمایی شد.
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست با پوشیدن لباس هلال‌احمر، به عضویت رسمی جمعیت هلال احمر درآمد و کارت عضویت داوطلبانه خود را دریافت کرد.
براساس این گزارش، با فعالیت سامانه سورنتا، ارتباطات پایدار میان مجموعه پایگاه‌ها و مراکز هلال‌احمر در ۴۳۰ نقطه کشور از محروم‌ترین مناطق تا مراکز استان‌ها برقرار و در زمان حوادث و بحران، سرعت و دقت در امدادرسانی با کیفیت بیشتری انجام می‌شود. همچنین با فعالیت سیستم‌های دیجیتالی در ۱۷ استان کشور در صورت وقوع حوادث و بحران، ارتباطات بیسیم میان ستاد و مراکز استان‌ها برقرار می‌شود.
انتهای پیام
captcha