محفل انس با قرآن در زرندیه برگزار شد
کد خبر: 3816818
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

محفل انس با قرآن در زرندیه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: از سری برنامه‌های جشن رمضان که به همت کانون‌های ‌مساجد استان مرکزی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ‌دوازدهم خردادماه ‌ ‌محفل انس با قرآن ‌در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مأمونیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از سری برنامه‌های جشن رمضان که به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود، شامگاه یکشنبه، دوازدهم خردادماه سال جاری مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مامونیه برگزار شد.
به گفته احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، این مراسم معنوی که به همت این اداره و کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام ا...علیها شهر مامونیه با حضور حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه شهرستان، ‌فدایی فرماندار، تعدادی از مسئولین شهری و شهرستانی و عموم مردم ولایتمدار برگزار شد، علاوه بر اجرای برنامه توسط حافظ و قاری نوجوان این شهرستان امیر‌مهدی گودرزی و گروه تواشیح طاهای این شهرستان، قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد حاج جعفر فردی به تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
جوانمرد در ادامه برگزاری جشن رمضان در مساجد را از برنامه‌های این اداره و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این ماه مبارک عنوان کرد که این برنامه‌ها در شهرستان زرندیه در مساجد جامع روستای صدرآباد و حضرت فاطمه(س) مامونیه به مرحله اجرا در آمد.
وی برنامه‌های قرآنی، از جمله برگزاری محافل انس با قرآن را از برنامه‌های بسیار درخور و موثر در حفظ و اعتلای فرهنگ دینی دانسته و ابراز امیدواری کرد که بتوان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، دینی و بالاخص قرآنی در مساجد این پایگاه‌های مهم فرهنگی و مردمی به جایگاه اصلی خود که همان محل فرماندهی فعالیت‌های فرهنگی و دینی است تبدیل شوند.
انتهای پیام

captcha