لزوم ارائه تصویر روشن از هویت و فرهنگ عمومی جامعه
کد خبر: 3816825
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

لزوم ارائه تصویر روشن از هویت و فرهنگ عمومی جامعه

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی بر لزوم ارائه تصویر روشن و عمومی از هویت و فرهنگ عمومی جامعه تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی، از نظام‌های مستحکم پایدار و مهم جهان بوده و با همین پشتوانه می‌توان به تمدن اسلامی دست یافت.

لزوم ارائه تصویر روشن از هویت و فرهنگ عمومی جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، 13 خرداد‌ماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی ماکو که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر لزوم ارائه تصویر روشن و عمومی از هویت و فرهنگ عمومی جامعه تاکید کرد.
وی ادامه داد: با درک واقعیت‌ها و فضای عمومی جامعه، می‌توان هرچه‌بهتر در مسائل فرهنگی و اجتماعی تصمیم گرفت و اقدامات به موقعی را در راستای فرهنگ عمومی جامعه انجام داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری با تأکید بر بحث و بررسی مسائل نوپدید در جلسات شورای فرهنگ عمومی افزود: با طرح مسئله و ارائه راهکارهای مناسب در جلسات کمیته‌های تخصصی، می‌توان در کنترل و یا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موفق عمل کرد.
وی تمدن اسلامی را پله پنجم بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از هیچ انقلابی نیست و به‌همین علت از نظام‌های مستحکم پایدار و مهم جهان بوده و با همین پشتوانه می‌توان به تمدن اسلامی دست یافت.
انتهای پیام

captcha