آموزش و پرورش، پایه و اساس فرهنگ عمومی جامعه است
کد خبر: 3816830
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

آموزش و پرورش، پایه و اساس فرهنگ عمومی جامعه است

گروه فرهنگی ــ فرماندار ماکو با بیان اینکه آموزش و پرورش، پایه و اساس فرهنگ عمومی جامعه است، تصریح کرد: اگر از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آموزش و پرورش استفاده شود، بسیاری از چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی کشور در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مرتفع خواهد شد.

آموزش و پرورش، پایه و اساس فرهنگ عمومی جامعه است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین عباسی، فرماندار ماکو، صبح امروز، 13 خرداد‌ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی ماکو که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسائل و مشکلات اجتماعی باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح شده و برای آنان راه‌حلی یافت.
وی افزود: برخی مسائل ناشی از کم‌کاری و یا غفلت نهادهای فرهنگی و اجتماعی بوده و باید بیش از گذشته نسبت به حل این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.
عباسی با تأکید بر لزوم ترویج اخلاق‌مداری در جامعه افزود: اخلاق‌مداری می‌تواند موجب توسعه کشور در بسیاری از زمینه‌ها باشد و ما می‌توانیم این اصل مهم را در جلسات شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار دهیم.
فرماندار ماکو با بیان اینکه آموزش و پرورش، پایه و اساس فرهنگ عمومی جامعه است، بیان کرد: اگر از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آموزش و پرورش استفاده شود، بسیاری از چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی کشور در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام

captcha