اقامه نماز عید فطر در ۶۴۰ بقعه متبرکه گیلان
کد خبر: 3816873
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

اقامه نماز عید فطر در ۶۴۰ بقعه متبرکه گیلان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف گیلان از اقامه نماز عید سعید فطر در ۶۴۰ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام جاودانه پانزدهم خرداد نیز در ۱۶۹ بقعه گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیزاده، مدیركل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر همزمان با بقاع متبرکه سراسر کشور در 640 بقعه متبرکه استان گیلان اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ۴۲۰ بقعه متبرکه استان، افزود: طرح ضیافت الهی با حضور ۳۵ مبلغ اعزامی از قم و ۱۳۴ روحانی بومی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان آغاز شد و با اقامه نماز عید فطر هم پایان می یابد.

علیزاده با گرامیداشت فرارسیدن سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد، گفت: مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام جاودانه پانزدهم خرداد در 169 بقعه و امامزاده گیلان همراه با سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha