امام راحل با ترویج فرهنگ عاشورا انقلاب اسلامی را به نتیجه رساند
کد خبر: 3816945
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

امام راحل با ترویج فرهنگ عاشورا انقلاب اسلامی را به نتیجه رساند

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه تشکیل جبهه مقاومت نتیجه صدور فرهنگ اصیل اسلامی است، گفت: امام راحل با ترویج فرهنگ عاشورا انقلاب اسلامی را به نتیجه رساند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پاسداران ستاد سپاه روح‌الله گفت: ما همواره شاهد این بوده‌ایم که در دوره‌های مختلف از تاریخ و بالاخص این 1400 سال گذشته؛ عالمان دینی درصدد تشکیل یک حاکمیت دینی با اهداف والای اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی را باید با یک رویکرد فرهنگی به سراسر جهان صادر کرد و نمونه بارز این تفکر، حضور شخصیتی همچون شیخ زکزاکی در کشوری همچون نیجریه است که 14 میلیون نیروی انقلابی و متعهد برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تأکید بر تربیت نیروهای مومن و انقلابی جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه دلسوزان و خواص جامعه، تربیت و پرورش نیروهایی مومن و کارآمد در راستای اهداف مقدس نظام اسلامی و ولایی است.

وی اظهار کرد: اگر امروزه ملت فلسطین و لبنان با دستان خالی و کم‌ترین امکانات در مقابل ارتشی با تجهیزات کامل دفاع می‌کنند نتیجه یک تفکر ناب اسلامی است که از ویژگی‌های مهم آن ایثار وشهادت و آزادگی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله زمینه تشکیل جبهه مقاومت در منطقه را انقلاب اسلامی ایران به رهبری یک ولی فقیه مدبر و عالم و شجاع دانست و افزود: تشکیل جبهه مقاومت در منطقه از جمله یمن وعراق و سوریه و... نتیجه صدور تفکر ناب اسلامی و انقلابی بوده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد بیان کرد: در دوران دفاع مقدس هم تا زمانی که دولت بنی‌صدر حاکم بر مسائل بود تفکر مدارا حتی عقب‌نشینی برای خرید زمان جریان داشت در صورتی که بعد از عزل بنی‌صدر، نیروهای انقلاب با یک تفکر اصیل و ناب برگرفته از عاشورا توانستند فتح‌الفتوح‌های مختلفی به دست آورند.

وی موفقیت و رشد در عرصه‌های مختلف کنونی را حضور نیروهای مومن و دلسوز انقلابی دانست و گفت: امروزه در بعضی از مسئولیت‌ها و میدان‌های کشور افرادی قرار گرفته‌اند که اعتقادی به این تفکرات اسلامی، این روحیه خودباوری وایستادگی ندارند و بی‌شک در این اتفاقات اخیر نظیر سیل، نیروهای انقلابی خلأها را پر نموده و همچون گذشته خوش درخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله بیان کرد: خواص بی‌بصیرت در مقاطع مختلف انقلاب به‌دنبال سهم‌خواهی بودند و همواره انقلاب بیشترین ضربه را از سوی بعضی از این مدیران نالایق و بی‌کفایت متحمل شده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به فرموده امام در خصوص فرهنگ اشرافی‌گری و کوخ‌نشینی مسئولان افزود: برخی از مدیران و مسئولان با تفکر سرمایه‌داری خوی اشرافی‌گری پیدا کرده‌اند و این مصداق نفوذی بودن آن‌هاست. این وظیفه دولت و دستگاه‌های نظارتی و قضایی است که به این آفت و آسیب بزرگ رسیدگی کنند تا با دوری از این تفکر زیاده‌خواهی و دنیاطلبی، برقراری عدالت در جامعه میسر شود.

انتهای پیام

captcha