ایران پیش از انقلاب، ذلیل آمریکا بود
کد خبر: 3817116
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
نجفی قدسی:

ایران پیش از انقلاب، ذلیل آمریکا بود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا و صهیونیست بود و شش هزار نیروی آمریکایی در پایگاه‌های نظامی کشور ما حضور داشتند.

بببه گزارش ایکنا، مرتضی نجفی قدسی، 13 خردادماه در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: همه ما مسلمین از ملیت‌های مختلف تحت لوای پرچم واحدی هستیم و روزی که خمینی کبیر این پرچم را برافراشتند با نیت خالص این حرکت را آغاز کردند.

وی با اشاره به نامه آیت‌الله حکیم به امام درباره انقلاب که بعد از ماجرای سخنرانی امام در فیضیه انجام شد افزود: امام در جواب آیت الله حکیم فرمودند من «احدی الحسنین» تصمیم خود را گرفته‌ام یعنی یا پیروز و یا شهید می‌شوم و در هر دو حال پیروز هستم؛ امام با این قصد خالص ملت ایران و ملت‌های منطقه را بیدار کرد؛ ملت مظلوم افغانستان وقتی هنوز انقلاب ایران پیروز نشده بود قیام کردند ولی گرفتار ظلم شوروی سابق شدند.

نجفی قدسی با بیان اینکه ملت افغانستان ملت غیوری هستند تصریح کرد:  شیعیانی که از ابتدای انقلاب تاکنون با ما همراه بودند در مصاف با دشمنان داعشی هم این ملت خوش درخشیدند؛ لشکر فاطمیون پرچم بلندی برافراشت و ما افتخار می‌کنیم که در ملت افغانستان چنین رشادت‌هایی وجود دارد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: ما باید قدردان سرداران شهادت و جهاد باشیم؛ یکی از افراد در این مسئله سردار سلیمانی است که چنان درخشیده که دشمن از نام او در هراس است؛ او از بازوان پرتوان رهبر انقلاب است؛ روزی که ترامپ ایران را تهدید کرد بلافاصله کسی که تو دهنی محکم به ترامپ زد قاسم سلیمانی بود که گفت من حریف تو هستم و لازم نیست ملت ایران جواب تو را بدهند و چهار ساعت بعد ضربه شست ها نشان داده شد و پهبادهای یمن، فرودگاه های دبی، ابی ظبی و ریاض را بمباران کردند و کشتی نفتی عربستان در تنگه باب المندب زده شد.

وی تاکید کرد: انقلاب امروز در تمام کشورهای منطقه نفوذ یافته است؛ امروز حزب الله لبنان به تنهایی برای اسرائیل کافی است؛ اسرائیلی که در آخرین جنگ، دو روز نتوانست با ملت درمحاصره غزه بجنگد؛ اینها از برکت انقلاب است. ایران در دوره طاغوت ذلیل آمریکا و صهیونیست ها بوده و شش هزار نیروی آمریکایی در پایگاه های نظامی ما حضور داشتند.

نجفی قدسی بیان کرد: به برکت انقلاب 40 سال است که ما آمریکا را نومید کردیم و به تعبیر مقام معظم رهبری او را از منطقه بیرون خواهیم کرد؛ ما باید همیشه گوش به فرمان رهبری باشیم در این صورت از مشکلات خواهیم گذشت؛ ما مفتخریم که امروز چنین رهبری بر منطقه و کشور ما حاکمیت دارد.

انتهای پیام 

captcha