اندیشه مقاومت؛ قوی‌ترین سلاح برای ایستادگی ملت
کد خبر: 3817292
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

اندیشه مقاومت؛ قوی‌ترین سلاح برای ایستادگی ملت

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان گفت: اندیشه مقاومت قویترین سلاح برای ایستادگی ملت است، پس طبیعی است که دشمن تلاش می‌کند این سلاح را از ملت بگیرد و روی اندیشه مقاومت ملت با ایجاد  وسوسه  کار می‌کند.

اندیشه مقاومت؛ قوی‌ترین سلاح برای ایستادگی ملتبه گزارش ایکنا از زنجان،  آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی زنجان، اظهارکرد: ایران اسلامی که در طول 40 سال گذشته همواره مورد آماج توطئه‌های دشمنان بوده، راه مقاومت را برگزیده و در مقابل دشمنان مقاومت کرده است.
وی با اشاره به اینکه مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد، ابراز کرد: این در حالی است که نتیجه مقاومت پیروزی و سرافرازی بوده و نتیجه عقب‌نشینی قطعا ذلت و خواری است و ملت ایران نشان داد که مسیر مقاومت را برگزیده‌اند و در حال حاضر نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.
امام جمعه زنجان اندیشه مقاومت را قویترین سلاح برای ایستادگی ملت دانست و افزود:  پس طبیعی است که دشمن تلاش می‌کند این سلاح را از ملت بگیرد و روی اندیشه مقاومت ملت با ایجاد  وسوسه  کار می‌کند، ولی باید در برابر این توطئه‌ها تیزهوش بوده و ایستادگی کنیم. حفظ استقلال حفظ عزت است و باید برای داشتن آن تلاش کرده و در برابر توطئه‌ها ایستادگی کنیم.
آیت‌الله خاتمی خطاب به مسئولان با تاکید بر اینکه  اگر آنها آستین‌ها را بالا ببرند و شبانه روز نداشته باشند و با مجاهدت و همدلی کار کنند و از مردم در امور استفاده کنند قطعا پیشرفت‌های بیشتری نصیب کشور خواهد شد، تصریح‌کرد: البته باید توجه داشت که مراقب کنیم آمریکا با چهره‌های مختلف به ما نزدیک نشود و ما با استقلال و اتکا به درون امور را پیش ببریم.
وی با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: خداوند را سپاسگذاریم که توفیق داد بعد از گذشت چهل سال همچون سالیان گذشته ملت ایران و سایر مسلمین جهان با قدرت در این روز راهپیمایی کرده و خواستار آزادی قدس شریف شدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در خطبه نخست نیز از روزه‌داران درخواست کرد نورانیتی را که در یک ماه با تلاش و روزه‌داری به‌دست آورده‌اند را حفظ کرده و با برپایی محافل قرآن‌خوانی و نماز جماعت این فضا را در جامعه حفظ کنند.
انتهای پیام
captcha