رایزنی‌ها برای آزادی ملوانان ایرانی ادامه دارد
کد خبر: 3817844
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

رایزنی‌ها برای آزادی ملوانان ایرانی ادامه دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل شیلات سیستان‌وبلوچستان گفت: شش ملوان ایرانی که به اتهام ورود به آب‌های پاکستان از سوی نیرو‌های گارد ساحلی این کشور دستگیر شده بودند، روز گذشته، ۱۸ خرداماه آزاد شدند و رایزنی‌ها برای آزادی سایر ملوانان نیز ادامه دارد.

هدایت‌الله میرمرادزهی، مدیرکل شیلات سیستان‌ و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: شش ملوان ایرانی که به اتهام ورود به آب‌های پاکستان از سوی نیروهای گارد ساحلی این کشور دستگیر شده بودند، آزاد شدند و رایزنی‌ها برای آزادی سایر ملوانان نیز ادامه دارد.
به گفته وی، پس از انجام تمهیدات لازم برای آزادسازی این ملوانان توسط وزارت امور خارجه و شیلات استان، این افراد به زودی به کشور وارد کشور می‌شوند.
مدیر‌کل شیلات استان در ادامه از آزادی 10 نفر از ملوانان و صیادانی که سال گذشته توسط گارد ساحلی پاکستان دستگیر شده بودند خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای آزادی این افراد نیز انجام شده و تا 10 روز آینده به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.
یادآور می‌شود؛ این چهارمین گروه از ملوانان ایرانی است که طی دو سال گذشته با تلاش و پیگیری‌های کنسولگری ایران در شهر کراچی آزاد می‌شوند؛ همچنین پیش از این نیز طی سه مرحله 41 ملوان ایرانی آزاد شده بودند.

انتهای پیام

captcha