یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نظام اعتماد به مردم است
کد خبر: 3817897
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نظام اعتماد به مردم است

گروه سیاسی- مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی را شاخص‌ترین ویژگی امام خمینی (ره) دانست، گفت: اعتماد به جایگاه مردم به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی، تعیین‌کننده قدرت نظام است.

حجت‌الاسلام سید عباس تقوی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان، یک‌شنبه ۱۹ خردادماه در جمع خبرنگاران، سه مؤلفه اصلی قدرت نظام را خدا، و رهبری و مردم دانست و اظهار کرد: این سه مؤلفه باید در تمامی راهبرد‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران تجلی پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه قدرت خدا و رهبری باید در قدرت «مردم» تجلی پیدا کند، ادامه داد: نقش مردم بعدازاین دو مؤلفه مهم نقش بسیار مهمی است و در کشورداری باید به مردم و جایگاه آنان اعتماد کرد.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان تصریح کرد: موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل‌ساله انقلاب نشان داده است که با توکل بر خدا در کنار یک رهبر قوی بصیر، شجاع، حکیم، فرصت شناس و فرصت ساز می‌توان در برابر دشمنان دین پیروز بود.
حجت‌الاسلام تقوی دراین‌باره بیان کرد: شهید حججی قدرت واقعی را برای ملت ایران و دیگر مردم آزادیخواه تعریف کرد و نشان داد اقتدار و قدرت واقعی یعنی در چنگال و اسارت دشمن نیز نباید ترسید.
وی ابراز کرد: مردم همیشه پیرو ولایت و رهبری هستند و اعتراض آنان به حاکمیت و اصل نظام نیست بلکه اعتراض آن‌ها به بی‌عدالتی‌ها و بی‌کفایتی‌های برخی از مدیران و اختلاس گران است که خوشبختانه برخی از این اختلاس گر‌ها دستگیر و با آن‌ها جدی برخورد می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به تأثیر دخالت دشمنان در سوء مدیریت‌های حوزه معیشتی و بازار ابراز کرد: مردم ایران باهوش هستند و اعتراض آن‌ها در مسئله معاش و دردهایشان خواستار برخورد جدی‌تر دولت و دستگاه قضا با برهم زنندگان بازار و اقتصاد است.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: در بیانیه گام دوم توصیه‌های رهبر انقلاب در خصوص عدالت، سبک زندگی اسلامی، عدالت‌خواهی، مبارزه با دشمنان، اقتصاد قوی و علم و پژوهش همه این‌ها الهام گرفته از همان توصیه‌های امام خمینی (ره) است.
حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: به گفته نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان، «نه» بلند ملت ایران در راهپیمایی روز قدس امسال دشمن را وارد به عقب‌نشینی کرد و باعث شد در مذاکره اعلام کند ما هیچ پیش‌شرطی با ایران نداریم.
وی افزود: اقتدار و تدبیر‌های مقام معظم رهبری در برابر دشمنان و مقاومت چندماهه اخیر مردم ایران در برابر تحریم‌های دشمن یک «نه» محکم به ابرقدرت‌هاست.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان در پایان گفت: با مقاومت و تکیه‌بر تدبیر‌های رهبر معظم انقلاب می‌توانیم ابر پوشال‌ها را به‌زانو درآوریم.
انتهای پیام

captcha