اعضای قطب چهارِ ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش گردهم می‌آیند
کد خبر: 3818176
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
22 خرداد در قم؛

اعضای قطب چهارِ ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش گردهم می‌آیند

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونان پرورشی فرهنگی هفت استان کشور در جایگاه دبیران کمیته ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان‌های مربوطه، چهارشنبه، 22 خردادماه در قم گرد‌هم می‌آیند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست اعضای قطب چهارِ کشوری ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، شامل معاونان پرورشی فرهنگی ادارات کل استان‌های آذربایجان شرقی وغربی، زنجان، اردبیل، همدان، کردستان و کرمانشاه در جایگاه دبیران کمیته‌های همکاری استان‌های مزبور، چهارشنبه، 22 خردادماه در محل دفتر ستاد همکاری‌ها در قم برگزار می‌شود.
در این نشست دبیران قطب چهارِ کشوری گزارشی از اقدامات انجام شده برنامه‌های ابلاغی ستاد را ارائه می‌کنند و نقاط قوت و ضعف برنامه‌های گذشته را نیز مورد ارزیابی و نقد و بررسی قرار خواهند داد. 
بر پایه این گزارش در ادامه این نشست یک روزه علیرضا حاجیان‌زاده، مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گزارشی از برنامه‌‌ها و تصمیمات کلان دو دستگاه حوزه و آموزش و پرورش را در خصوص تقویت همکاری‌ها و نیز نگاه تحولی به برخی برنامه‌ها را ارائه خواهد کرد. 
تشریح فعالیت‌ها و اقدامات معاونت‌ها و مدیریت‌های دبیرخانه ستاد همکاری‌ها از دیگر برنامه‌های این نشست است که در آن اعضای قطب چهار کشوری با آخرین دستاوردها و اقدامات بخش‌های مختلف ستاد آشنا خواهند شد.
اکبر پوست‌چیان
انتهای پیام 
captcha