کمک ۱ میلیارد تومانی مردم همدان به آزادی زندانیان
کد خبر: 3818215
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

کمک ۱ میلیارد تومانی مردم همدان به آزادی زندانیان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: در خرداد‌ماه سال جاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد در بسیاری از شهرستان‌های استان برگزار و مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

کمک 1 میلیارد تومانی مردم همدان به آزادی زندانیانیدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در خرداد‌ماه سال جاری جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بسیاری از شهرستان‌های استان برگزار و مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد.
وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری جشن گلریزان در دو شهر نهاوند و لالجین هستیم، گفت: در جشن گلریزان شهرستان‌های رزن و تویسرکان به ترتیب، 130 و 160 میلیون تومان کمک نقدی توسط خیرین نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.
روحانی‌منش ادامه داد: در جشن گلریزان شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین ملایر و بهار نیز به ترتیب 50 میلیون تومان، 160 میلیون تومان، بیش از 100 میلیون و 15 میلیون تومان توسط خیرین و حاضران در مراسم جمع آوری شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه جشن گلریزان شهر همدان، 23 ماه رمضان برگزار شد، عنوان کرد: در این مراسم مبلغی حدود 650 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شد.
انتهای پیام

captcha