کتاب «به سوی دانشگاه فضیلتمند» نقد و بررسی می‌شود
کد خبر: 3818268
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

کتاب «به سوی دانشگاه فضیلتمند» نقد و بررسی می‌شود

گروه دانشگاه ــ نشست نقد و بررسی کتاب به سوی دانشگاه فضیلتمند با همت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و همکاری سازمان انتشارت جهاددانشگاهی، شنبه ۲۵ خردادماه برگزار می‌شود.

کتاب «به سوی دانشگاه فضیلتمند» نقد و بررسی می‌شودبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی،‌ نشست نقد و بررسی کتاب به سوی دانشگاه فضیلتمند با همت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و همکاری سازمان انتشارت جهاددانشگاهی، شنبه ۲۵ خردادماه، برگزار می‌شود.
 
در این نشست، کتاب به سوی دانشگاه فضیلتمند، توسط شاپور اعتماد، امیرحسین خداپرست، میثم سفیدخوش و حسین شیخ‌رضایی نقد و بررسی می‌شود.

این کتاب تألیف جان نیکسن و ترجمه‌ امیرحسین خداپرست توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسیده است و هدف این کتاب، تبیین مبانی اخلاقی تخصص دانشگاهی است. مخاطب آن هم فعالان دانشگاهی و کسانی هستند که علاقه‌ای عام‌تر به سیاست گذاری و کار در آموزش عالی، هویت حرفه‌ای و توسعه و رهبری مدنی دارند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز شنبه ۲۵ خردادماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سهیل شماره ۹ مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
captcha