کتاب فرمانده اطلاعات جبهه مقاومت رونمایی می‌شود
کد خبر: 3818269
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

کتاب فرمانده اطلاعات جبهه مقاومت رونمایی می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ کتاب «تیدا» روایت داستانی از مادرانه‌های شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند، همزمان یا دومین مراسم سالگرد شهادت این شهید رونمایی می‌شود.

کتاب فرمانده اطلاعات جبهه مقاومت رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از انتشارات شهید کاظمی؛ کتاب «تیدا» مادرانه‌های شهید حیدر جلیلوند است که از دوران کودکی تا شهادت به صورت داستانی به قلم شهلا پناهی به رشته تحریر درآمده و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

این کتاب همرمان با دومین مراسم سالگرد این شهید با حضور خانواده و همرزمان شهید، پنجشنبه ۲۳ خرداد‌ماه، در محل مسجد جامع المهدی شهرستان فردیس رونمایی می‌شود.

یادآور می‌شود؛ ۲۱ خردا سالروز شهادت شهید موشکی مدافع حرم حیدرجلیلوند است. شهیدی که علاوه بر تخصص موشکی به عنوان قهرمان ورزش‌های رزمی شناخته شده است. این شهید مدافع حرم، متولد ۲۶ آذرماه سال ۵۶ در کرج بود. در جوانی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در سال ۸۶ وارد نیروی هوافضای سپاه پاسداران شد.

این شهید از کودکی در زمینه ورزشی فعال بود و در رشته‌های کشتی، شنا و جودو صاحب عناوین مختلف بود. پشتکار او در رشته جودو باعث شد تا نفر دوم انتخابی نیرو‌های مسلح جهان پیش برود و در مسابقات متعدد استانی، کشوری و در سطح نیرو‌های مسلح موفق به کسب مقام شود.

وی به عنوان مستشار نظامی که موفق به گذارندن آخرین دوره‌های خلبانی پهپاد شد سه بار به سوریه و یک بار به عراق رفت و سرانجام در آخرین اعزام خوب در بیست و چهارم اردیبهشت ماه به منطقه اثریا در حما سوریه رفت و در خرداد ۹۶ به شهادت رسید.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «تیدا» می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه کنند.

انتهای پیام

captcha