برگزاری دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن در ملایر
کد خبر: 3818321
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

برگزاری دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن در ملایر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی قرآن و پیش‌دبستانی قرآن در شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن در ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی قرآن و پیش‌دبستانی قرآن در شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره تا 6 تیرماه سال جاری است، افزود: دوره تربیت معلم روخوانی قرآن و پیش دبستانی قرآن ویژه خواهران بوده و آن دسته از علاقمندانی می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند که دارای شرایط سنی 18 تا 45 سال باشند.
کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: داشتن حداقل مدرک دیپلم، پرداخت هزینه دوره و قبولی در آزمون ورودی از دیگر شرایط ثبت نام در دوره تربیت معلم روخوانی قرآن و پیش دبستانی قرآن است.
یار محمدی با اشاره به اینکه در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر از سوی دارالقرآن کشور اعطا خواهد شد ادامه داد: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر مراجعه کرده و یا با شماره 33350001 تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

captcha