بی‌توجهی به ارزش‌های دفاع مقدس جامعه را دچار آسیب می‌کند
کد خبر: 3818333
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

بی‌توجهی به ارزش‌های دفاع مقدس جامعه را دچار آسیب می‌کند

گروه اجتماعی- استاندار البرز برضرورت حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: كم‌توجهی و بی‌توجهی به ارزش‌های دفاع مقدس جامعه را دچار آسیب می‌كند.

بی‌توجهی به ارزش‌های دفاع مقدس جامعه را دچار آسیب می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، 20 خرداد در بازدید از روند پیشرفت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز افزود: نشان دادن تاریخ دفاع مقدس به نسل‌های آینده نیازمند بستری است که بتواند دو نسل جنگ و فرزندان امروز را به هم پیوند دهد و باغ موزه‌های دفاع مقدس می‌تواند این فضا را فراهم کند.
شهبازی یادآورشد: به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس به کندی پیش رفته است اما با تدابیری که اندیشیده شده سعی در سرعت بخشی به روند پیشرفت پروژه است.
این مسئول افزود: هفته آینده در جلسه ای که با حضور اعضای هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس استان خواهیم داشت، تصمیمات مهم وکارگشایی در خصوص تسهیل و تسریع در روند پروژه مصوب و ابلاغ خواهد شد.
استاندار البرز در ادامه برضرورت حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس و ارزش‌های آن جزو افتخارات ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و كم‌توجهی و بی‌توجهی به اين موضوع می‌تواند جامعه ما را كه با ارزش‌هایی مانند جهاد و شهادت شكل گرفته است دچار آسیب كند.
وی، مستندسازی خاطرات و وقايع جنگ را برای بهره‌برداری نسل‌های آينده ضروری دانست و افزود: روند انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های كنونی مثبت است و ضرورت دارد در برابر برنامه‌های دشمنان كه قصد از بين بردن فرهنگ ايثار و شهادت را دارند تلاش بيشتری شود.
انتهای پیام

captcha