آغاز مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» از 25 خرداد
کد خبر: 3818649
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

آغاز مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» از 25 خرداد

گروه مسابقات ــ مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» 25 تا 29 خردادماه در پنج پهنه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دومین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانواده آنها با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، معاونت توسعه منابع انسانی اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در بخش شفاهی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.
مرحله مقدماتی این جشنواره از 25 تا 29 خردادماه در پنج پهنه‌ غرب به میزبانی منطقه 22، پهنه شرق به میزبانی منطقه 14، پهنه شمال به میزبانی منطقه 1، پهنه جنوب به میزبانی منطقه 20 و پهنه مرکزی به میزبانی منطقه 6 آغاز می‌شود.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ در رشته‌های ۲۰ و ۱۰ جزء و کل قرآن، اذان با پیش‌بینی حضور 600 نفر در هر پهنه برگزار خواهد شد.
همچنین مرحله کتبی این دوره از مسابقات شامل تفسیر سوره مبارکه الرحمن حجت‌الاسلام محسن قرائتی، در ماه مبارک رمضان با حضور سه هزار و 800 نفر برگزار شد. همچنین در رشته خوشنویسی و آثار تجسمی نیز 100 نفر و در رشته اشعار نیز 81 نفر شرکت کردند که پنج تا هشتم تیرماه رقابت در رشته‌های خوشنویسی و اشعار در گالری منطقه 13 برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی این مسابقات 10 و 11 تیرماه در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. همچنین آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دهه سوم تیرماه برپا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha