پایگاه اجتماعی در شهرك سیل‌زده سعدی ایجاد می‌شود
کد خبر: 3818665
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

پایگاه اجتماعی در شهرك سیل‌زده سعدی ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از ایجاد یك پایگاه اجتماعی در یكی از مساجد شهرك سیل‌زده سعدی شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 21 خردادماه در نشست هم‌اندیشی با دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان‌های مردم نهاد شیراز با اشاره به وقوع سیل و آسیب‌های آن در شهرك سعدی گفت: برای موضوع شهرک سعدی یک طرح را به صورت ملی تعریف کردیم و بنا داریم یک پایگاه اجتماعی در شهرک سعدی برپا کنیم و از این پایگاه به خدمات‌رسانی به مردم این منطقه بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در رسته و بخش‌های مختلف تعریف شده، بیان کرد: پایگاه ما در شهرک سعدی یک مسجد خواهد بود از این رو سعی می‌کنیم یکی از مساجد شهرک را برای دایر شدن پایگاه اجتماعی انتخاب کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه یک روحانی تمام وقت نیز در منطقه مستقر خواهد شد، گفت: هر کدام از مجموعه‌ها می‌توانند در قالب یکی از کمیته‌ها فعالیت‌هایشان را در پایگاه اجتماعی دنبال کنند تا بتواینم خدمات مناسبی را به مردم شهرک سعدی ارائه دهیم.
مهرابی بیان کرد: پس از سیل شیراز یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های مختلف برای مردم سیل زده شهرک سعدی شیراز است.
وی اظهار كرد: در جریان سیل نیز درب‌های ادارات تبلیغات اسلامی فارس در تمام شهرستان‌ها بر روی مسافران باز شد تا در محیط ادارات اقامت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه به مساجد نیز اعلام شد که درهایشان را به روی مسافران باز نگه دارند، افزود: یکی دیگر از اقدامات نیز سرکشی از مصدومان در بیمارستان‌ها بود و اینکه حدود ۶۰ طلبه نیز به صورت شبانه‌روزی در کمپ‌ها و محل اسکان مسافران مستقر شدند.
انتهای پیام

captcha