برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در شبستر
کد خبر: 3818704
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در شبستر

گروه فعالیت های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش شفاهی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در شبستر

حجت‌الاسلام عزالدین تقی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش شفاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۵ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰ نفررا آقایان و ۳۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان، روخوانی، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء و حفظ کل در ۲۳ خرداد‌ماه برگزار خواهد شد که آقایان در محل مسجد امام حسین(ع) و بانوان در حسینیه گلشن جنب مقبره شیخ محمود شبستری برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می یابند.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از رسالت‌های مهم امروز جامعه است که برگزاری این مسابقات هم در راستای همین رسالت است و ما امید داریم در جذب جوانان به قرآن با این شیوه موفق عمل کرده باشیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر، نیاز امروز جامعه را تمسک به سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: با توجه به وجود آسیب‌های مختلف اجتماعی در جامعه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با قرآن امری ضروری است.

انتهای پیام

captcha