برگزاری دوره تخصصی غدیرشناسی در کرمانشاه
کد خبر: 3818760
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

برگزاری دوره تخصصی غدیرشناسی در کرمانشاه

گروه معارف ــ سه دوره آموزشی غدیرشناسی در کرمانشاه توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان با هدف تربیت غدیرپژوه در استان برگزار می‌شود.

بهناز لیلیان، رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری سه دوره غدیرشناسی در کرمانشاه توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان خبر داد.
وی افزود: دوره‌های تخصصی غدیرشناسی با هدف مقابله با تهاجمات گسترده فرهنگی و تعمیق تفکر و اندیشه نجات‌بخش غدیر و گسترش آموزه‌های ولایت و امامت در سال‌ جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود.
لیلیان تصریح کرد: در نظر داریم تا این دوره‌ها را به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار کنیم تا تمامی اقشار بتوانند در این دوره‌ها حضور پیدا کنند.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره‌ها لزوم تربت غدیر پژوه است؛ چراکه مسئله غدیر بسیار مهم و پرداختن پیرامون آن لازم است.
وی افزود: این کارگاه آموزشی با توجه به نیاز مبرم جامعه اسلامی به شناخت و معرفت کامل نسبت به ولایت و امامت و با هدف تربیت مربی از بین بانوان فرهیخته استان و اعزام آنان به جلسات مختلف استان برگزار می‌شود.
لیلیان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: معرفی و تعمیق اندیشه ناب و آشنایی جامعه اسلامی با این تفکر نجات‌بخش یک وظیفه است و باید نسبت به برگزاری و برپایی این دوره‌ها اقدام کنیم.
انتهای پیام

captcha