حفاظت از محیط زیست، مسئله شرعی و دینی است
کد خبر: 3819217
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

حفاظت از محیط زیست، مسئله شرعی و دینی است

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست، یک مسئله شرعی و دینی است، گفت: دین مبین اسلام بر حفاظت از محیط زیست تاکید ویژه‌ای دارد.

حفاظت از محیط زیست، مساله شرعی و دینی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهران نظری، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۴ خرداد ماه، در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست، یک مسئله شرعی و دینی است، گفت: دین مبین اسلام بر حفاظت از محیط زیست تاکید ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: مردم باید درخصوص جمع‌آوری زباله‌های اطراف جاده‌های استان از مسئولان مطالبه‌گری کنند، چراکه امروز جاده‌های استان با زباله‌های انباشته شده دست و پنجه نرم می‌کند.
نظری افزود: مدیریت پسماند استان از جمله اولویت‌های سازمان حفاظت از محیط زیست استان به‌شمار رفته و باید اقدامات جدید در خصوص شیرآبه زباله‌های رهاشده در استان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه مسئله روز استان در حوزه محیط زیست، دریاچه ارومیه است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارندگی‌های اخیر و اقدامات مهم ستاد دریاچه ارومیه در خصوص رهاسازی حق‌آبه دریاچه باعث احیا دریاچه ارومیه شده و درحال حاضر تراز دریاچه به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب رسیده است.
انتهای پیام

captcha