مسئولان پیام رهبری را درک کنند/ مذاکره با آمریکا معنا ندارد
کد خبر: 3819234
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

مسئولان پیام رهبری را درک کنند/ مذاکره با آمریکا معنا ندارد

گروه سیاسی- امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا معنا ندارد، خطاب به دولتمردان گفت: مسئولان مربوطه بدانند مردم از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد و مخالف ذلت مذاکره‌ای دوباره هستند.

مسئولان پیام رهبری را درک کنند/ مذاکره با آمریکا معنا ندارد

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 24 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه نباید معیشت مردم به بازی‌های سیاسی گره‌زده شود، اظهار کرد: وزیر امور خارجه آلمان به ایران سفرکرده و مدعی شده که اروپا نمی‌تواند بدون خواست آمریکا برجام را اجرا کند، رسماً اعلام کرده است در موضوع برجام نمی‌توانند در کنار ایران باشند.
وی بابیان اینکه این شخص مدعی شده که پشت کردن به اروپا اشتباه است، گفت: مگر می‌شود اروپا را بدون آمریکا معنا کرد، چرا برخی نمی‌خواهند درس بگیرند.
خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه وزیر امور خارجه آلمان پیش از آمدن به ایران مدعی شده است به این کشور سفر می‌کنم تا از آن‌ها بخواهم نفوذ منطقه‌ای و موشک‌هایشان را کنار بگذارند، گفت: اصولاً نباید چنین شخصی را به کشور راه داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه ما جواب خوبی به آلمان‌ها دارد و آن‌ها دست‌خالی برگشتند، گفت: نباید فرصت‌ها را از دست داد، ادامه دادن این مسیر درست نیست. اروپایی‌ها به‌جای اینکه اقدامی داشته باشند از ایران می‌خواهند مقابل تهدیدهای آمریکا کاری نکند.
حسینی همدانی اضافه کرد: آنچه به نفع کشور است این است که توانایی‌های داخلی و عزم و همت جوانان در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار بگیرد.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و گفت: این سفر پس از 40 سال اتفاق افتاد البته حواشی رسانه‌ای بسیاری را به دنبال داشت که برای ما اهمیت چندانی ندارد.
امام جمعه کرج اضافه کرد: موضوع قابل اهمیت، بیانات مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران است که هدف خاص سفر نخست وزیر ژاپن را به سمت دیگری منحرف کرد؛ فخر جهان اسلام در این بیانات پیکره آمریکا را هیچ گرفت.
خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه مذاکره با دشمن معنا ندارد، گفت: مسئولان مربوطه بدانند مردم از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد و مخالف ذلت مذاکره‌ای دوباره هستند.
این مسئول خطاب به دولتمردان، تاکید کرد: پیام رهبری را درک کنید، آمریکا شایسته مذاکره دوباره نیست، رئیس‌جمهور آمریکا طبق اظهارنظر صاحب‌نظران طی دو سال گذشته ۱۱ هزار دروغ گفته است.
وی با بیان اینکه دشمن فکر تغییر رژیم ایران را در سر می‌پروراند، اعلام کرد: آن‌ها نمی‌دانند خود از درون در حال متلاشی شدن هستند؛ اگر ایران مذاکرات دوباره را بپذیرد خطر راهبردی کرده است، اینکه مذاکره با تحریم و تهدید یک طرف قضیه همراه باشد بدون فایده خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: ای کدخداپرستان پیام مقام معظم رهبری را درک کنید. آمریکا شایسته مذاکره دوباره نیست.
وی با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، گفت: از گذشته تاکنون اندیشه و فکر بر نیروی بدنی و قدرت تقدم داشته‌ است؛ باید از نیروهای خوش فکر جوان استفاده کنیم و از تجربه افراد مسن برای رسیدن به موفقیت بهره مند شویم.
امام جمعه کرج با بیان اینکه غرور و خودشیفتگی در انجام امور سم است، مطرح کرد: بهره‌گیری از تجربه سالمندان کمک می‌کند تا جوانان از این سم دوری کنند؛ رمز موفقیت در تدبر و تأمل است.
حسینی همدانی گفت: جوانان همچون تیری هستند که از کمان خمیده سالخورده‌ها عبور می کنند؛ در واقع اگر افراد با تجربه تر نباشد جوانان نمی‌توانند در جامعه تاثیرگذار باشند.
انتهای پیام

captcha