افزوده‌شدن حفظ جزء 30 به مسابقات اوقاف/ نمره 20 به مسابقات حفظ
کد خبر: 3819241
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
یک حافظ قرآن خواستار شد:

افزوده‌شدن حفظ جزء 30 به مسابقات اوقاف/ نمره 20 به مسابقات حفظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ یک حافظ قرآن با بیان اینکه نمره 20 به رشته حفظ مسابقات مقدماتی اوقاف می‌دهد گفت: معتقدم که اگر حفظ جزء 30 هم به مسابقات اضافه شود تعداد شرکت‌کنندگان و مخاطبان مسابقات افزایش خواهد یافت.

افزوده‌شدن حفظ جزء 30 به مسابقات اوقاف/ نمره 20 به مسابقات حفظمحمدعلی انصاری، شرکت‌کننده در رشته حفظ 20 جزء مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا گفت: من هم از زمان برگزاری مسابقات و هم از مکان برگزاری که امامزاده ابراهیم(ع) و از اماکن مقدسه و معنوی است راضی بودم.

وی با تقدیر از نحوه برگزاری مسابقات و داوران این دوره گفت: به نظر من همه چیز بدون اغراق عالی بود؛ من اولین بار است که در این مسابقات حضور یافتم و برایم جذاب بود و امیدوارم توفیقات مسئولان مستدام باشد.

انصاری با بیان اینکه سطح مسابقات حفظ امروز در چند موردی که شنیدم بالا بود بیان کرد: پیشنهاد بنده این است که اگر امکان تغییر رشته تا زمان برگزاری مسابقه وجود داشته باشد می‌تواند به کیفیت حفظ کمک کند زیرا بنده ده جزء ابتدایی را آماده کرده بودم ولی چون در رشته 20 جزء ثبت نام کردم مجبور بودم که در همین رشته آزمون بدهم که سبب کاهش کیفیت حفظ بنده و ارائه آن شد.

وی با بیان اینکه نمره 20 به این مسابقات می‌دهد نفس برگزاری مسابقات را عالی توصیف کرد و افزود: همین فضای قرآنی که ایجاد می‌شود باعث انگیزه برای جوانان است البته سالی یک مسابقه به نظر بنده کم است و معتقدم با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند دوبار در سال برگزار شود.

انصاری با اشاره به برنامه‌های مجتمع شهید رجایی پردیسان به مدیریت وی گفت: در این مجتمع برای اقشار مختلف برنامه‌های قرآنی داریم و معتقدم که اگر حفظ جزء 30 هم به مسابقات اضافه شود تعداد شرکت کنندگان و مخاطبان مسابقات افزایش خواهد یافت.

یادآور می‌شود چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی و با حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha