41 هزار دانشگاهی متقاضی سفر به عتبات عالیات/ 30 خرداد؛ قرعه‌کشی
کد خبر: 3819354
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

41 هزار دانشگاهی متقاضی سفر به عتبات عالیات/ 30 خرداد؛ قرعه‌کشی

گروه دانشگاه ــ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت‌نام بیش از 41 هزار دانشگاهی برای حضور در این دوره اعزام‌های عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: ممکن است مهلت ثبت‌نام یک روز اضافه شود.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ از ثبت‌نام بیش از 41 هزار دانشگاهی برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا 27 خردادماه، ادامه دارد و در صورتی که تقاضا برای ثبت‌نام همچنان ادامه داشته باشد، ممکن است یک روز به مهلت ثبت‌نام اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه 13 هزار دانشگاهی در این دوره عازم عتبات عالیات می‌شوند، گفت: به دلیل استقبال زیاد باید قرعه‌کشی بین دانشگاهیان متقاضی انجام شود، بر همین اساس 30 خردادماه، قرعه‌کشی را انجام می‌دهیم.

مطهری‌پور با اشاره به اینکه اساتید حاضر در عتبات دانشگاهیان پیشنهادهای خوبی برای ارتقای کیفیت این دوره‌های زیارتی ارائه کرده‌اند، گفت: استفاده از این پیشنهادها را در دستور کار ستاد قرار داده‌ایم.

به گزارش ایکنا؛ این دوره از اعزام‌های عتبات دانشگاهیان با مناسبت‌های عرفه، عید قربان، عید غدیر، محرم، عاشورا و تاسوعا همزمان شده و ۳۵۰ کاروان شامل ۲۶۸ کاروان هوایی و ۸۲ کاروان زمینی، ۱۳ هزار دانشگاهی را به عتبات عالیات می‌برند.

زائرانی که به صورت هوایی سفر می‌کنند سه میلیون تومان و زائرانی که به صورت زمینی سفر می‌کنند، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام می‌گیرند و اعزام‌ها نیز از ۲۷ تیرماه، آغاز و تا ۱۵ مهرماه، ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

captcha