جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطره از سوی بهزیستی همدان
کد خبر: 3819517
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطره از سوی بهزیستی همدان

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان همدان از جمع‌آوری مبلغی افزون بر ۵ میلیارد ریال در پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه مستقر در سطح استان خبر داد.

جمع‌آوری 500 میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستیحمید فارسی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فعالیت پایگاه‌های بهزیستی در روز عید سعید فطر به منظور جمع‌آوری فطریه‌های نقدی و غیرنقدی، بیان کرد: امسال اداره‌کل بهزیستی همراه با مراکز غیردولتی اعم از مؤسسات خیریه در این روز اقدام به جمع‌آوری فطریه و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان کرد.
وی با بیان اینکه در روز عید سعید فطر مبلغی افزون بریک میلیارد و ۳۵۰ میلیون از طریق فطریه نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی شهرستان همدان جمع‌آوری شده است، گفت: مجموع فطریه‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده در مراکز غیردولتی که با اداره‌کل بهزیستی همکاری داشته‌اند، مبلغی افزون بر ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.
فارسی مجموع فطریه‌های نقدی و غیر‌نقدی دریافتی در شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، نهاوند، کبودرآهنگ، تویسرکان، بهار، فامنین و رزن را مبلغی افزون بر ۵ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال دانست و اظهار کرد: این مبلغ جمع‌آوری‌شده حاصل فعالیت پایگاه‌های دولتی و غیردولتی در این شهرستان‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: شمارش فطریه‌های جمع‌آوری‌شده به‌تازگی پایان‌یافته است از این‌رو این مبالغ به‌زودی از طریق اداره کل بهزیستی به نیازمندان حاضر در هر شهرستان منتقل می‌شود.
انتهای پیام

captcha